شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اوضاع کرونا در خور و عمادشهر نگران کننده است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به افزایش میزان ابتلا به کرونا در خور و عمادشهر گفت: متاسفانه با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به افزایش میزان ابتلا به کرونا در خور و عمادشهر گفت: متاسفانه با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی نگرفتن واکسیناسیون در خور و عمادشهر، اوضاع در این دو شهر بسیار شکننده و نگران کننده است، به گونه ای که با افزایش ابتلا در خور مدارس این شهر نیز تعطیل شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه  اظهار داشت: برای اینکه وارد پیک ششم کرونا نشویم، باید علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر، وضعیت ابتلا به کرونا در مرکز شهرستان خوب و  در شرایط مناسبی است، اما در برخی مناطق از جمله خور و عمادشهر اوضاع شکننده شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با تاکید بر دریافت هر سه نوبت واکسن گفت: مردم واکسیناسیون و نظم در تزریق واکسن را جدی بگیرند و به دوستان و نزدیکان شان نیز توصیه کنند که هر سه دوز واکسن را دریافت کنند.

دکتر یگانه تصریح کرد: در حال حاضر، رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک در کنارانجام واکسیناسیون ضرورت دارد که با توجه به جهش کرونا و گسترش سویه اومیکرون در اغلب کشورها اهمیت آن بیش از گذشته حس می شود.

وی با اشاره به افزایش میزان ابتلا به کرونا در خور و عمادشهر گفت: متاسفانه با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی نگرفتن واکسیناسیون در خور و عمادشهر، اوضاع در این دو شهر بسیار شکننده و نگران کننده است، به گونه ای که با افزایش ابتلا در خور مدارس این شهر نیز تعطیل شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین