چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

واکسیناسیون 30 هزار دام در لارستان و گراش توسط جهادگران

واکسیناسیون بیش از ۲۰ هزاردام سبک و سنگین در منطقه صحرای باغ لارستان و تقریبا ۱۰ هزار دام سبک و سنگین در منطقه فداغ گراش انجام شد. به گزارش میلاد…

واکسیناسیون بیش از ۲۰ هزاردام سبک و سنگین در منطقه صحرای باغ لارستان و تقریبا ۱۰ هزار دام سبک و سنگین در منطقه فداغ گراش انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، علیرضامینائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز و مسئول کارگروه تخصصی دامپزشکی گروه جهادی شهید صدرالله فنی گفت: در این اردو که در لارستان و گراش از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر جهادی برگزار شد، صرفا فقط کارگروه تخصصی دامپزشکی مشغول به خدمت و جهاد بود.

بنابه گفته مینایی، کارگروه تخصصی دامپزشکی وظایف مختلفی از جمله واکسیناسیون دام های سبک، واکسیناسیون دام های سنگین، تزریق واکسن هاری، بیماری یابی و نمونه برداری از حیوانات را بر عهده دارد.

مینایی ادامه داد: اردوی جهادی شهرستان‌های لارستان و گراش که تعداد حاضران در این اردو ۴۰ نفر و شامل ۸ گروه اجرایی و ۲ گروه پشتیبان که هر کدام دارای ۴ نفر بود، تشکیل شد. جزئیات اردو شامل محل اسکان افراد در اردوی شهرستان لارستان و گراش در بخش صحرای باغ می باشد، این کارگروه جهادی ۴۰ نفره همزمان هر دو شهرستان‌های لارستان و گراش را پوشش می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی انتخاب این منطقه برای فعالیت، احتمال درگیری بیماری به دلیل مرزی بودن این مناطق برای شهرستان‌ها و پراکندگی جغرافیایی دامداری‌ها و وجود راه‌های صعب العبور بود، خاطرنشان کرد: به لطف خدا این گروه جهادی توانست به اهداف از پیش تعیین شده خود که شامل واکسیناسیون بیش از ۲۰ هزاردام سبک و سنگین در منطقه صحرای باغ از شهرستان لارستان و تقریبا ۱۰ هزار دام سبک و سنگین در منطقه فداغ از شهرستان گراش بود برسد.

به گفته مینایی در این اردو ۴ روزه ادارات مختلفی از جمله ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز، استانداری استان فارس، اداره کل دامپزشکی استان فارس، فرمانداری های شهرستان های لارستان و گراش، ادارات دامپزشکی لارستان و گراش، ناحیه مقاومت سپاه شهرستان های لارستان و گراش همکاری داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین