سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

شهردار جدید لار: شهروندان در مدیریت شهری کمک کنند؛ رسانه ها منصفانه نقد نمایند

شهردار جدید لار در آئین معارفه خود با بیان اینکه افتخار بنده این است که قریب به۲۷ سال در پست های مختلف در مجموعه شهرداری لار در خدمت همشهریان عزیزم…

شهردار جدید لار در آئین معارفه خود با بیان اینکه افتخار بنده این است که قریب به۲۷ سال در پست های مختلف در مجموعه شهرداری لار در خدمت همشهریان عزیزم بوده ام، گفت: امروز خداوند بزرگ را شاکرم که در موقعیتی دیگر، توفیق خدمت به مردمانی بزرگ، سخاوتمند، میهن دوست و دوست داشتنی را به بنده حقیر ارزانی داشته و از همین جا دست نیاز را به سوی همه شما همشریانم دراز می کنم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، شریفی لاری با بیان اینکه شهروندان بیش از پیش با کمک های معنوی خود یاریگر مجموعه مدیریت شهری باشند، افزود: این امر با حفظ و صیانت از اموال عمومی نسبت به هدر رفت سرمایه ها محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش روزانه در خواست ها و مطالبات به حق شهروندان و با توجه به این مهم که شهرداری ها، نهادهای عمومی غیر دولتی محسوب شده و هیج گونه بودجه دولتی به شهرداری ها اختصاص نمی یابد و تمام هزینه های این مجموعه از محل درآمدهای داخلی تامین می شود، همشهریان با عدم چانه زنی در زمان پرداخت هرگونه وجهی به شهرداری و همچنین پرداخت به موقع عوارض، مجموعه مدیریت شهری را در تحقق مطالبات و خواسته های خود در زمینه پیشرفت و توسعه شهری یاری نمایند.

نواز شریفی لاری شهردار جدید شهر لار تصریح کرد: مشارکت شهروندان در کنار همکاری و تلاش مدیران شهرداری لازمه توسعه شهری و تلفیق این دو موضوع و تعامل دوسویه منجر به توسعه و آبادانی شهر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اصحاب رسانه با فرهنگ سازی در ترویج فرهنگ شهروندی همت نموده و با نقدهای منصفانه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی را در رسیدن به اهداف متعالی خود یاری کنند.

در این آیین و با حکم محمد هادی ایمانیه استاندار فارس شهردار جدید شهر لار منصوب و معرفی شد و از شهردار سابق نیز قدردانی شد. نواز شریفی لاری شهردار جدید لار پیش از این به عنوان معاون عمرانی شهرداری لار مشغول بوده است که در سالهای ۱۳۸۹ و۱۳۹۰ نیز دو بار طی بازه های ۶ و ۳ ماهه و پس از حسین صبورایی و محمدعلی آجورلو سرپرستی شهرداری لار را عهده دار بوده است. پیش از شریفی لاری محمدرضا قنبرنژاد به مدت هشت سال و از سال ۱۳۹۲ شهردار لار بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین