شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

راه اندازی ایستگاه «گلماند» در لطیفی/زباله بدهید، گل هدیه بگیرید

طی مراسمی با حضور سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی،تعدادی از پرسنل شهرداری ایستگاه «گلماند» در پارک چرخاب این شهر راه‌ اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به…

طی مراسمی با حضور سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر لطیفی،تعدادی از پرسنل شهرداری ایستگاه «گلماند» در پارک چرخاب این شهر راه‌ اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی؛ غلامرضا حسینی سرپرست شهرداری لطیفی در همین زمینه اظهار داشت: ایستگاه گلماند به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله ، جمع‌آوری پسماند خشک و کاهش آلودگی‌ های زیست محیطی در پارک چرخاب لطیفی راه‌ اندازی شد.

وی ادامه داد: به منظور اشاعه فرهنگ تفکیک زباله از مبدا به همت واحد خدمات شهری شهرداری لطیفی و پیمانکار خدمات شهر لطیفی شرکت سبز گامان افق زاگرس در پارک چرخاب شهر لطیفی راه‌ اندازی شده و شهروندان می‌توانند پسماند خشک نظیر کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلز و … را صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصر ها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ به این ایستگاه تحویل داده و به ازای وزن پسماندهای ذکر شده گل و گیاه دریافت کنند.

سرپرست شهرداری لطیفی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل حفاظت و حراست از محیط زیست، فرهنگ تفکیک زباله را جدی بگیرند زیرا عمر تجزیه پذیری برخی از پسماندهای خشک بالاست و در صورت رها شدن در محیط زیست اثرات جبران ناپذیری را بر محیط زیست وارد خواهد آورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین