چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 16

جمع‌آوری زباله‌های رهاشده در پارک جنگلی لار توسط دانشجویان

در یک اقدام جالب دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان، سطح پارک جنگلی مرکزی لار را از زباله های رها شده پاکسازی کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در یک اقدام جالب دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان، سطح پارک جنگلی مرکزی لار را از زباله های رها شده پاکسازی کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از مفدا؛ به مناسبت “روز ملی جمعیت” و “روز ملی ایران گردی و ایران شناسی”، دانشجویان دانشکده پرستاری حضرت زینب (س) لارستان، در یک برنامه مفرح و از پیش طراحی شده، به همت شورای صنفی دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی لارستان و با همکاری و همراهی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، شهرداری لار، انجمن سبز اندیشان خور، گروه همیاران طبیعت و جمعی از مسئولین و دوستداران محیط زیست، اقدام به جمع آوری زباله از سطح پارک جنگلی لار و پاکسازی محیط کردند.

در این برنامه که تعداد قابل توجهی از دختران و پسران دانشجوی داوطلب و علاقه مند، حضور داشتند، حاظرین با در دست داشتن کیسه های زباله و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، زباله ها و اشیاء رها شده در طبیعت را پاکسازی و در یک مکان مشخص جمع آوری نمودند، و در انتها این زباله های جمع اوری شده بوسیله ماشین های مخصوص حمل زباله، توسط مامورین شهرداری بارگیری شد.

یکی از اهداف این آیین، فرهنگ سازی عدم رها کردن زباله در محیط زیست و همچنین آشتی با طبیعت سبز عنوان شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین