شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

سیل به یک هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی در لارستان زیان زد

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان فارس گفت: سیل و بارش های سیل آسای روزهای ۱۲و ۱۳دیماه سال جاری به یک هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی…

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان فارس گفت: سیل و بارش های سیل آسای روزهای ۱۲و ۱۳دیماه سال جاری به یک هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، احمد دلاور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۰۶ مورد این واحدها به طور کامل تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

دلاور با بیان اینکه ۸۸۷ واحد شهری و ۶۵۷ واحد روستایی در این منطقه دچار زیان شده است یادآور شد: ۱۴۸منزل مسکونی نیز دچار آسیب شده و نیازمند تعمیر و بهسازی است و همچنین ۴۳۳ واحد مسکونی هم دچار آبگرفتگی شدید شد و به وسایل برقی و اقلام خانگی مردم سیل زده خسارت شدید وارد کرده است.

دلاور گفت : بر اساس برآورد کارشناسان و ارزیابان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس رقمی افزون بر۶۹۵ میلیارد ریال به واحدهای مسکونی اعم از تخریبی ، تعمیری و یا معیشتی خسارت وارد شده است.

وی بیشترین خسارات وارد شده را به بخش بیرم عنوان کرد و گفت: هم اینک هفت گروه نیروهای خدماتی ، امدادی، راهداری و گروه های جهادی در منطقه سیل زده شهر بیرم مستقر هستند و مشغول خدمات رسانی و پاک سازی و خدمات دهی به سیل زدگان هستند.

برخی خانواده ها و مردم سیل زده بیرم نیز در گفت و گو با ایرنا مهمترین نیاز خود در چنین شرایطی و سرمای سوزان زمستان ایجاد سرپناه و تامین اقلام خانگی و گرم کننده عنوان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین