یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

وزیر کشور: خسارت‌‌ها جبران می‌شود/حسین‌زاده: دولت تسهیلات و تجهیزات رایگان به مردم بدهد

با حضور وزیر کشور مشکلات سیل‌زدگان لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر وحیدی وزیر کشور جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ و پس…

با حضور وزیر کشور مشکلات سیل‌زدگان لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر وحیدی وزیر کشور جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ و پس از درخواست‌‌های شب گذشته حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام جمعه بیرم و مردم آن شهر، امروز از روستاها و مناطق سیل‌زده بیرم بازدید کرد.

وی ابتدا از بند خاکی “بالاده” و معابر، رودخانه و زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده روستای “محمدقاسمی” بازدید کرد و سپس در جمع مردم شهر بیرم حضور یافت.

وحیدی که با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران، معاون وزیر نیرو، فرمانده انتظامی فارس و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به بیرم سفر کرده بود، عنوان کرد: خسارت‌های وارد آمده به مردم جبران خواهد شد. مردم نگران نباشند و مسئولان در کنار آن‌ها هستند. بنده به اینجا آمدم تا مشکلات را ببینم و دنبال کنم. از این رو با معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفتگو کردم. همه آمادگی دارند و کمک خواهند کرد.

وزیر کشور در خصوص منازل تخریب‌شده خاطرنشان کرد: مجوز بازسازی منازل صادر و سیمان رایگان در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت.

حسین‌زاده نیز در این سفر خطاب به وزیر گفت: حجم خسارت‌ها در بیرم و حوزه انتخابیه بسیار است، اما متاسفانه مسئولان ارشد و کشوری توجه چندانی به این بخش نکردند.

وی تاکید کرد: آنچه مردم در برهه کنونی انتظار دارند، ارائه تسهیلات و تجهیزات و مصالح ساختمانی رایگان به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی منازل است. زمین‌های کشاورزی، مسیرهای مواصلاتی و معابر شهری و روستایی بسیاری نیز آسیب دیدند که برآورد اولیه خسارات انجام شده و لازم است دولت هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است؛ به گفته مردم بیرم، دکتر وحیدی دومین وزیری است که به بیرم سفر کرده و از سی سال گذشته تاکنون وزیری به آن شهر نرفته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “وزیر کشور: خسارت‌‌ها جبران می‌شود/حسین‌زاده: دولت تسهیلات و تجهیزات رایگان به مردم بدهد”

  1. لارستانی گفت:

    حالا بیرم هم به قدوم وزیر مزین شد تا ببینیم چه میشود بندگان خدا شهرهایی که هر روز. وزرا میروند مگر مدینه فاضله هستن که ……همه جا گرفتاری ومشکلات دیده میشود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین