جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گشایش نمایشگاه کتاب در شهر اوز

دوست‌داران کتاب می‌توانند برای دریافت بن خرید از این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصدی، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورا و شهرداری اوز مراجعه نمایند. به گزارش میلاد لارستان…

دوست‌داران کتاب می‌توانند برای دریافت بن خرید از این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصدی، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورا و شهرداری اوز مراجعه نمایند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ نمایشگاه کتابی در فضای باز شهرداری اوز با حضور مسئولین گشایش یافت.

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز، شهرداری اوز، شورای شهر اوز و اداره آموزش و پرورش شهرستان تا ۲۳ بهمن ماه جاری پذیرای کتاب‌دوستان خواهد بود.

فروغ هاشمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز در این آیین با گرامی‌داشت زادروز خجسته حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: دوست‌داران کتاب می‌توانند برای دریافت بن خرید از این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصدی، به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورا و شهرداری اوز مراجعه نمایند.

سینا آقایاری، معاون فرمانداری شهرستان اوز نیز گفت: خوشحالیم که در هفته اخیر از شهر اوز به عنوان ۴ دوره شهر خلاق کتابخوانی، روستای دوستدار کتاب فیشور و همچنین از عبدالله جانفدا به عنوان نویسنده کتاب فرهنگ بزرگ گویش اوزی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تقدیر شد و این نشان از علاقه مندی مردم شهرستان اوز به کتاب و کتابخوانی است.

محیط مسئول نمایشگاه کتاب شهر اوز گفت: اگر نمایشگاه با استقبال زیاد مردم روبرو شود تا پایان بهمن ماه تمدید خواهد شد.
غزلی از حافظ توسط اسرا رفعتی و فرناز باقرزاده دانش آموزان کتابخوان مدرسه خوشابی خوانده شد.

در پایان شرکت کنندگان از این نمایشگاه بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین