دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

در راستای کیفی‌سازی تولید خودرو و لوازم خانگی تلاش شود/قوانین حمایتی نیروهای نظامی نیاز به بازنگری دارد

امام جمعه لارستان با انتقاد از بی‌کیفیت بودن برخی محصولات داخلی، به حمایت ۴۰ ساله از شرکت‌های خودروسازی داخلی، بسته نگه داشتن همه درهای ورود خودرو، تولید و فروش خودرو…

امام جمعه لارستان با انتقاد از بی‌کیفیت بودن برخی محصولات داخلی، به حمایت ۴۰ ساله از شرکت‌های خودروسازی داخلی، بسته نگه داشتن همه درهای ورود خودرو، تولید و فروش خودرو به شکل دلخواه اشاره کرد و گفت: باید دولت در موضوع صنعت خودرو فکر و برنامه داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت و عرض تسلیت به مناسبت رحلت روحانی بصیر و عالم دینی حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، به بازخوانی بخش‌هایی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: در هفته اخیر مقام معظم رهبری دیداری با فعالان اقتصادی داشتند که در این دیدار هدف دشمن از جنگ اقتصادی، فروپاشی اقتصاد ایران و در پی آن ضربه زدن به نظام اسلامی بیان شد.

وی با اشاره به اینکه گلایه‌های زیادی از مسئولان در رأس دهه ۹۰ به دلیل عدم انجام کارهایی که می‌توانستند انجام دهند اما انجام نشده است، افزود: در طول چند ماه آغازین دولت سیزدهم، اقتصاد کشور شرطی و متکی به تحریم نشده و بلکه به ظرفیت‌های مغفول و بالقوه مانده توجه شده است.

امام جمعه لارستان علت اصرار دشمن به انجام مذاکرات را سیاست دولت جدید در ارتباط با همسایگان به شکل واقعی، ارتباط‌گیری با تأثیرگذاران عرصه جهانی نظیر چین و روسیه که دارای ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی مناسبی هستند، فروش نفت به کشور چین و غیره دانست و تصریح کرد: مذاکره جای امتیازگرفتن است و نه جای امتیاز دادن.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بازارهای کشورهای همسایه طالب محصولات ایرانی هستند، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، آمارهای اقتصادی دهه ۹۰ در زمینه‌های کلان اقتصادی، رشد خالص داخلی، تشکیل سرمایه در کشور، تورم، رشد نقدینگی خرسند کننده نیست.

وی با ابراز خرسندی از صدور محصولات گوجه فرنگی منطقه «دُرزوسایبان» لارستان به کشور روسیه، اذعان داشت: حتما که نباید هواپیما به کشورهای دیگر صادر شود بلکه چیزهایی داریم به آنهایی که دیگران ندارند، بدهیم و وسایلی که مورد نیاز ماست را تأمین کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با انتقاد از بی‌کیفیت بودن برخی محصولات داخلی، به حمایت ۴۰ ساله از شرکت‌های خودروسازی داخلی، بسته نگه داشتن همه درهای ورود خودرو، تولید و فروش خودرو به شکل دلخواه اشاره کرد و ادامه داد: باید دولت در موضوع صنعت خودرو فکر و برنامه داشته باشد.

امام جمعه لارستان با گلایه از گرانی محصولات لوازم خانگی پس از جلوگیری از فعالیت شرکت بزرگ خارجی به منظور حمایت از تولید داخلی، تأکید کرد: متأسفانه در برخی کالاها قیمت‌ها به ۲ برابر افزایش پیدا کرده و اگر قرار باشد از تولیدات داخل حمایت شود ولی باز همان محصولات با کیفیت سابق، بدون کاهش یا ثبات قیمت و همچنین عدم تلاش برای رقابت به اجناس جهانی صورت بگیرد، کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب، تولید یک جهاد است، گفت: امید می‌رود که همه ما وظیفه خود در جنگ اقتصادی را بدانیم و مسئولانی که تأثیرگذار هستند، این مطلب را با تمام وجود درک کنند.

این مدرس کارشناس مسائل دینی، سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) را گرامیداشت، عنوان کرد: در هفته آتی روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و اعلام همبستگی همافرآن را انقلاب اسلامی است که این روز را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر حساسیت بر حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین تلاش برای ترغیب دیگران برای شرکت در راهپیمایی، اضافه کرد: بنا به اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شود که این مراسم به هر نحو باشد، می‌بایست حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی با ابراز تأسف از شهادت مظلومانه یکی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی در استان فارس، گفت: این حادثه بسیار دلخراش است که بسیار مظلومانه به دست یکی از عناصر اوباش با خونسردی و با اعتماد به نفس به شهادت رسید و توصیه می‌کنیم مسئولان فیلمی که در این خصوص پخش شده را ببینند چرا که حاوی پیام‌های زیادی از جمله قوانین حمایتی از نیروهای تأمین کننده امنیت نیاز به یک بازنگری جدی دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “در راستای کیفی‌سازی تولید خودرو و لوازم خانگی تلاش شود/قوانین حمایتی نیروهای نظامی نیاز به بازنگری دارد”

  1. ناشناس گفت:

    متاسفانه دیگه خیلی خیلی دیر شده واسه این حرف ها … نه نسل جدید به شما اعتماد دارند نه شرکت ها از شما می ترسند البته نتیجه مصلحت بازی خودتون بود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین