پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی در فارس

آخرین تصمیمات ویژه محدودیت‌های کرونا در شهر‌های فارس اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، با افزایش شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا در استان…

آخرین تصمیمات ویژه محدودیت‌های کرونا در شهر‌های فارس اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، با افزایش شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا در استان فارس، نشست فوق العاده‌ای با هدف تصمیم گیری در خصوص محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز استاندار فارس در این نشست با اشاره به اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهرستان‌های شیراز، زرقان، ممسنی، گراش و خنج، همچنین اعلام وضعیت نارنجی برای ۱۳ شهرستان فارس ، نحوه آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس شهر‌های قرمز استان به صورت مجازی اعلام و آموزش و آزمون‌ها در این شهر‌ها از حالت حضوری خارج شد .

دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این نشست خصوص نحوه فعالیت اصناف گفت : ضمن تاکید بر استفاده جدی صاحبان اصناف از ماسک، لازم است خریداران نیز این موضوع را رعایت کرده و نکته دیگر برای ادامه فعالیت اصناف، تزریق سه دز واکسن کرونا برای صاحبان اصناف تا تاریخ بیستم بهمن است که رعایت این موارد از سوی اتاق اصناف، بسیج اصناف، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیروی انتظامی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

از مصوبات این جلسه تصیم گیری در خصوص وضعیت دورکاری کارکنان، از دیگر محور‌های مورد بررسی در این نشست بود که استاندار فارس در این زمینه گفت: به استثنای کارکنان مراکز درمانی، کارکنان بانک‌ها و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت که لازم است با ظرفیت کامل در محل کار حضور داشته باشند، دورکاری کارکنان شهر‌های نارنجی با شرایط یک سوم و کارکنان شهر‌های قرمز با شرایط یک دوم نیرو خواهد بود که این مصوبه از امروز، شانزدهم بهمن اجرایی خواهد شد

او در ادامه از تصمیم گیری برای تعطیلی شهربازی‌ها و خانه‌های بازی در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین تمامی رستوران ها، کافی شاپ‌ها و تالار‌های پذیرایی تنها به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت داشته باشند.

استاندار فارس اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره فیلم فجر، تمامی سالن‌های برگزاری این جشنواره و همچنین دیگر سالن‌های پخش فیلم و اجرای تئاتر با ۳۰ درصد ظرفیت می‌توانند به اجرای برنامه پرداخته و از شرکت کنندگان و برگزارکنندگان برنامه نیز می‌خواهیم به طور جدی نسبت به رعایت فاصله فیزیکی و به ویژه استفاده از ماسک، پایبند باشند.

دکتر ایمانیه با اعلام تصمیم گیری وزارت بهداشت و کمیته علمی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مرخصی استعلاجی کارکنان مبتلا نیز به مدت پنج روز خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین