پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اهدای ۱۳۰ مجموعه لوازم خانگی و ۵۰۰ راس دام به سیل‌زدگان در «بیرم» و «صحرای باغ»

۱۳۰ مجموعه لوازم خانگی و ۵۰۰ راس دام به سیل‌زدگان در «بیرم» و «صحرای باغ» اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده…

۱۳۰ مجموعه لوازم خانگی و ۵۰۰ راس دام به سیل‌زدگان در «بیرم» و «صحرای باغ» اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده پس از بازدید از روستاها و پروژه‌های عمرانی در بخش بنارویه، در بیرم حضور پیدا کرد و همراه با رنجبر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس به توزیع لوازم خانگی اهدایی به سیل‌زدگان پرداخت.

این لوازم که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیادهای احسان و برکت که زیرمجموعه‌های این ستاد هستند، تهیه شده شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، پتو، قابلمه و ظروف آشپزخانه بود.

حسین‌زاده با تشکر از دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی و آقایان سلیمانی و ترکمانه روسای بنیادهای احسان و برکت، اظهار داشت: ۱۳۰ مجموعه لوازم خانگی به مردم سیل‌زده در بخش‌های بیرم و صحرای باغ اهدا شد. همچنین ۵۰۰ راس دام به دامدارانی که دام‌هایشان در سیل اخیر تلف شدند، اهدا گردید. هزینه تامین ماشین‌آلات راهسازی و مهندسی برای تقویت سد صحرای باغ به منظور جلوگیری از وقوع سیل مجدد نیز توسط این ستاد تامین شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس عنوان کرد: در ماجرای سیل اخیر بین نیروهای جهادی و نهادهای انقلابی وحدتی به وجود آمد که زبانزد بود و موجب شد بخشی از خسارت‌های مردم جبران شود. امیدواریم دیگر نیازمندهای مردم سیل‌زده نیز به سرعت از سوی مسئولان پیگیری و رفع شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین