جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
درخواست از نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان؛

نگذارید ستاد بازسازی بنیاد مسکن در “بیرم “تعطیل شود

بنا بر برخی شنیده ها ستاد بازسازی بنیاد مسکن بیرم بی سر و صدا تا چند هفته دیگر در حال تعطیل شدن است این  درحالیست که رییس بنیاد مسکن کشور…

بنا بر برخی شنیده ها ستاد بازسازی بنیاد مسکن بیرم بی سر و صدا تا چند هفته دیگر در حال تعطیل شدن است این  درحالیست که رییس بنیاد مسکن کشور و وزیر کشور در سفر خود به بیرم به مردم وعده دادند که تا پایان بازسازی و ساخت منازل در کنار شما خواهیم بود و خدمت رسانی ادامه میابد.

به گزارش میلادلارستان بیرم نیوز نوشت: حضور این ستاد برای تسهیل کارهای مردم سیل زده بسیار ضروری و گره گشا بوده و رضایت مردم از پرسنل پرتلاش این ستاد نیز گویای همین موضوع می باشد. اما با شنیدن خبر اتمام حکم این ستاد دلهره و نگرانی ای بین مردم بوجود آمده که برای حل نیاز ها و مشکلات پرونده منازل خود مجبور به رفتن به مرکز شهرستان می‌باشند.

از سوی دیگر اتمام میلگرد سهیمه ای بنیاد مسکن در بیرم  باعث توقف اکثر پروژه ها شده و  هنوز ۸۷۱ واحد دیگر منتظر دریافت وام مرحله دوم هستند. این مهم لزوم ادامه خدمت رسانی و  فعال بودن ستاد بازسازی بنیاد مسکن در بیرم را بیشتر گوشزد می کند.

بدین وسیله از  حسین زاده نماینده مردم و  دهقان فرماندار فرماندار ویژه لارستان درخواست دارد تا نسبت  به تمدید فعالیت این  ستاد و پیگیری جهت استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در این بیرم  اهتمام ورزند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین