یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مردم لار از ارتقاء جویم شادماند/مطالبات مردم لارستان به نتیجه برسد/امیدوار به ارتقاء لارستان هستیم

امام جمعه لارستان در سخنانی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استانداری فارس و همچنین مسئولین کشوری، اضافه کرد: مردم لار از این اتفاقی که برای…

امام جمعه لارستان در سخنانی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استانداری فارس و همچنین مسئولین کشوری، اضافه کرد: مردم لار از این اتفاقی که برای ارتقاء جویم افتاد شادمان هستیم اما شایسته بود مسئولان محترم در کنار شادی مردم، شادی مضاعفی برای مردم لار نیز ایجاد می‌کردند و در کنار آن اقدام به ایجاد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل، ارتقاء دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه، ارتقاء جهاد کشاورزی به اداره کل و سایر عناوینی که سالهاست ما پیگیری هستیم و مکررا در تریبون نماز جمعه مطرح شده و بخش‌هایی از کار اداری آنها طی شده است اما به دلائلی به نتیجه مطلوب نرسیده، امیدواریم که مسئولان محترم به دغدغه مردم لارستان توجه داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسیی آخرین نماز جمعه در سال ۱۴۰۰ در سخنانی با یادآوری رخدادهای مهم هفته اخیر بر علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: یگان موشکی سپاه سرافراز اسلام پاپگاه جاسوسی اسرائیل در اربیل عراق را با دقتی بی‌نظیر مورد هدف قرار داد و هشدارهای لازم برای برچیده شدن سایر مراکز فساد این رژیم مخابره کرد.

وی با بیان اینکه این حمله در پاسخ به دست‌اندازی‌ها و همچنین در به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای مدافع حرم انجام شد، افزود: در حمله به مرکز موساد در کشور عراق، بیش از ۱۰ موشک شلیک شد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری وابسته به رژیم صهیونیستی که قصد نفوذ به یکی از مراکز هسته‌ای در «فردو»، تصریح کرد: حملات بی‌امان و بی‌نظیر از سوی کشورمان به مراکز حساس سایبری اسرائیل در کمتر از ۴۸ ساعت رخ داد و ضربه‌های پی‌درپی به دشمن وارد شد.

امام جمعه لارستان ضمن محکوم کردن اعدام تعداد زیادی از افراد در کشور عربستان، این اقدام را بزرگترین اعدام نیم‌قرن اخیر برشمرد و خاطر نشان کرد: در یک روز ۸۱ نفر در کشور عربستان اعدام شدند که ۴۱ نفر از آنان از شیعیان جوان و نوجوان بودند که حتی در بین آنان یک نوجوان ۱۳ ساله وجود داشت.

وی با ابراز تأسف از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت آل‌سعود، عنوان کرد: این سکوت در صورتی رخ داده که اگر یک قاتل در ایران که دچار جرمی وحشیانه شده و فردی را کشته، حکم قصاص صادر می‌شود، هشتک نه به اعدام توسط رسانه‌های بیگانه نظیر «BBC» و امثال آنها راه می‌اندازند.

این استاد حوزه و دانشگاه علت سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت آل‌سعود را حمایت‌های همه‌جانبه دولت آمریکا از این جنایتکاران و همچنین نگاه غربی‌های به پول‌های نفتی عربستان دانست و یادآور شد: به این غربی‌ها پول بدهید، ۸۱ نفر که هیچ، کشوری همچون فرانسه در کشوری مثل الجزایر هزار نفر را کشت.

موسوی در جملاتی خطاب به حکومت آل‌سعود با بیان اینکه سلطنت ممکن است با کفر باقی بماند اما با ظلم و جنایت قطعا ماندگار نیست، گفت: این جنایت‌های آل‌سعود مسبوق به سابقه است به گونه‌ای که در سال ۱۳۹۳ جمعی از شیعیان و عالم دینی «باقر النمر» به شهادت رسیدند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) که به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است، ادامه داد: باید به سربازان گمنام امام زمان(عج) که در برابر دشمنی‌های پیچیده و ترکیبی که استکبار بر علیه ما ایجاد کرده است، خدا قوت و خسته نباشید گفت که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، وزارتخانه اطلاعات سنگری بسیار مهم و حساس و چشم بینا و بیدار نظام اسلامی است.

وی امنیت امروز کشور را مرهون مردم محور بودن آن دانست و توصیه کرد: مردم باید هر جا که فساد یا دشمنی صورت می‌گیرد آن را به سربازان گمنام امام زمان(عج) در میان گذارند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به خبر ارتقاء بخش جویم به شهرستان، گفت: جویم قریب به ۸۵ سال بخش بوده و یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های کشور محسوب می‌شد و به نوعی این ارتقا می‌بایست زودتر از اینها اتفاق می‌افتاد و مردم لار نیز این ارتقاء را حق مردم جویم می‌دانند و آن را به مردم شهرستان جویم تبریک می‌گوئیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم ارتقاء بخش‌های لارستان در نهایت به آن ارتقاء اصلی لارستان منجر شود، عنوان کرد: حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان جویم در تماس خود خواستند که از طرف مردم جویم خطاب به مردم لار مطرح شود که پیوند و ارتباط مردم این دوشهرستان ناگسستنی است و این اتفاقات و تغییر عناوین نباید موجب دوری دلها از همدیگر شود و ما هم تأکید بر همین مطلب داریم.

امام جمعه لارستان در سخنانی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استانداری فارس و همچنین مسئولین کشوری، اضافه کرد: مردم لار از این اتفاقی که برای ارتقاء جویم افتاد شادمان هستیم اما شایسته بود مسئولان محترم در کنار شادی مردم، شادی مضاعفی برای مردم لار نیز ایجاد می‌کردند و در کنار آن اقدام به ایجاد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل، ارتقاء دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه، ارتقاء جهاد کشاورزی به اداره کل و سایر عناوینی که سالهاست ما پیگیری هستیم و مکررا در تریبون نماز جمعه مطرح شده و بخش‌هایی از کار اداری آنها طی شده است اما به دلائلی به نتیجه مطلوب نرسیده، امیدواریم که مسئولان محترم به دغدغه مردم لارستان توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم لار یک سابقه دیرینه در انقلابی‌گری دارند و نخستین خاستگاه حکومت اسلامی هستند، افزود: در قیام مشروطه مردم لار و بزرگان آنان میدان‌دار بوده‌اند و در طول انقلاب نیز همواره پای نظام بوده‌اند و امروز هم اگر مطلبی مطرح می‌کنند از سر ارادت به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام موسوی خطاب به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما منتظر خبرهای خوش جنابعالی برای مردم لار هستیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “مردم لار از ارتقاء جویم شادماند/مطالبات مردم لارستان به نتیجه برسد/امیدوار به ارتقاء لارستان هستیم”

  1. لاری. کارمند گفت:

    به قرار اطلاع نماینده مجلس پس از جویم به دنبال ارتقای بیرم نیز می باشد قطعا وبدون تعارف جدایی بخشهای ۶ گانه. لامرد. خنج. مهر گراش. اوز وجویم که منجر به کم‌شدن وسعت و جمعیت شهرستان لارستان شده است در مقایسه با شهرستانهای بزرگ فارس این خطه تاریخی. را بیشتر از همه شهرستانهای فارس زیر تیغ تقسیمات کشوری قرار داده است که همه مسولین والخصوص. نماینده مجلس را موظف به توجه بیشتر به شهرستان مادر میکند

  2. اندر خیالات استان شدن لار گفت:

    فعلا که نماینده مردم در مجلس بیشتر به فکر بخشها وسایر شهرستانهای حوزه انتخابیه است که قطعا برای آینده خودشان در مجلس بهتر هم هست واما اگر ما لاری‌ها خیال کنیم که با ارتقا و افزایش شهرستانهای مجاور میتوانیم مرکز استان شویم. درخواست وخیالات هستیم. استان شدن خیلی خیلی سخت شده است ورقبا بسیار سر سخت

  3. ناشناس گفت:

    امام جمعه لارستان در سخنانی خطاب به نماینده مردم در مجلس ” اقدام به ایجاد اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل، ارتقاء دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه، ارتقاء جهاد کشاورزی به اداره کل”
    حکایت نماینده محترم ماحکایت وزنه برداریه که ۲۱۰ کیلو تو یه ضرب میزنه ولی نمیتونه ۱۹۰ کیلو تو دو ضرب بزنه !!!!!!

  4. تقاضای مردم. لارستان گفت:

    از ارتقای جویم شادمانیم اما از عملکرد نماینده مجلس ناخشنودیم زیرا به دنبال ادارات کل. لارستان نبوده ولارستان مرتب کوچک کوچکتر میشود آینگاری شعار لارستان را لارک میکنیم درحال پیگیری بعضی هاست

  5. مسولین لارستان به هوش باشید گفت:

    در زمان ارتقای یکی از بخشها گفته میشد که. لار. را لارک میکنیم الان همان جریانات آهسته آهسته همان کار را میکنند وکمر همت بسته اند که بازهم بخشهای دیگر. را از لارستان جدا نمایند آنهم بدون اطلاع مسولین. در لار

  6. ناشناس گفت:

    با زیاد شدن تعداد شهرستان ها و شهرها قطعا استان فارس تقسیم خواهد شد شک نکنید نماینده شیراز دنبال ارتقا صدرا و ارژن به شهرستان هستند و هر چه قدر تعداد بیشتر شد درخواست و شرایط تقسیم استان هموارتر خواهد اینکه مردم شایعه تقسیم استان به مرکزیت جهرم، فسا هم منتشر می شود نشان از تقاضای مردم استان جهت تقسیم استان است لذا لار در استان بهترین شرایط برای تقسیم دارد و قطعا این اتفاق خواهد افتاد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین