شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انتقاد امام جمعه لار از لغو و بی‌نظمی برنامه پروازهای فرودگاه لارستان

امام جمعه لار  با تاکید بر اینکه مردم مکرراً گله داشته اند که در اوایل فروردین ماه بخش مهمی از پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان تعطیل شده بود، گفت: این…

امام جمعه لار  با تاکید بر اینکه مردم مکرراً گله داشته اند که در اوایل فروردین ماه بخش مهمی از پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان تعطیل شده بود، گفت: این اتفاق باعث می شود که برنامه ریزی های مردم که از گذشته برای عید رخ داده به هم بریزد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی در آیین عبادی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به عملیات موشکی انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان و وارد کردن خسارت‌های بسیار زیاد به این کشور،  این عملیات را یکی از شدیدترین و تاثیرگذارترین عملیات های انصارالله یمن برشمرد و اظهار داشت: در این موضوع یک نکته بسیار قرار دارد که انصارالله پس از ۷ سال جنگ نه تنها ضعیف نشده بلکه با اتکا به توانمندی های خود به جایی رسیده است که ضربه مهلکی را به ائتلاف سعودی وارد نمایند.

وی با بیان اینکه اینگونه عملیات ها نشان می دهد ائتلاف سعودی به اهداف خود دست نیافته و حتی به این نتیجه رسیده است که با آتش بس موافقت کند، افزود: انصارالله یمن نیز در خصوص اتش بس استقبال نموده اما بیان داشته که آتش بس بدون برداشته شدن تحریم ها معنایی نخواهد داشت زیرا ائتلاف سعودی انسان های صادقی نیستند و خلف وعده می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شرایط یمن دیگر مانند گذشته نیست و انصار الله اعلام نموده که دارای بانک اطلاعاتی جامعی است و ضربات بعدی قطعا مهلک تر خواهد بود.

امام جمعه لارستان با اشاره به برگزاری نشستی با حضور وزرای خارجه ۴ کشور امارات، مراکش، بحرین و مصر به همراه مسئولین رژیم اشغالگر قدس در منطقه اشغالی نقب، خاطر نشان کرد: در این نشست که در آن وزیر خارجه آمریکا نیز حضور داشته به دنبال این بودند که به ایران هشدارهایی بدهند.

وی با بیان اینکه این نشست بیش از هر چیز نشان دهنده این است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در مواجهه با ایران به اهداف خود نرسیده و دچار مشکلات داخلی و بین المللی شده اند، ادامه داد: جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان بر اساس عزت و حکمت و مصلحت مارها به پیش برده است و بنا به روایتی از امام علی (ع) خداوند گناه ظلم را نخواهد بخشید.

حجت‌الاسلام موسوی خطاب به مسئولین کشور مصر با تاکید بر اینکه این کشور در معاهده کمپ دیوید نسبت به ملت فلسطین ظلم کرده است، عنوان کرد: حتی کشورهای عربی دیگر نیز که در این ائتلاف شرکت کرده اند بدانند که در مقابل ایران چیزی نخواهند بود زیرا خود دچار مشکلات زیادی هستند.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه راه عزت این است که کشورها به دامان امت اسلام باز گردند و دستان خود را از دستان رژیم صهیونیستی و آمریکا رها کنند، گفت: قطعا بنا به وعده پروردگار عزت برای مومنان و اهل ایمان خواهد بود و وعده صادق الهی این است که باطل نابودشدنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش کلاس ها از ۱۴ فروردین حضوری خواهد بود، افزود: خانواده ها نسبت به سلامت فرزندان دغدغه دارند و از طرفی بنا به گزارش ها تحصیل به صورت مجازی باعث افت تحصیلی و کاهش روحیه اجتماعی فرزندان شده است.

موسوی با بیان اینکه با توجه به اینکه واکسن در سه دز تزریق شده و دغدغه خانواده ها مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: همکاری و همیاری مسئولین و خانواده ها را میطلبد تا کلاس ها به صورت حضوری برگزار گردد .

امام جمعه لارستان در انتقادی خطاب به مسئولین در رابطه با بی‌نظمی یا لغو پروازهای فرودگاه بین المللی لار، عنوان کرد: ما وقتی به یک جایی عنوانی داده ایم باید شأن آن را نیز حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم مکرراً گله داشته اند که در اوایل فروردین ماه بخش مهمی از پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان تعطیل شده بود، ادامه داد: این اتفاق باعث می شود که برنامه ریزی های مردم که از گذشته برای عید رخ داده به هم بریزد.

این مسوول با اشاره به اینکه برخی مردم قبل سال با برنامه از لار خارج شده اند اما برای برگشت به خاطر این بی نظمی ها با مشکل روبرو شده اند، تاکید کرد: این بی نظمی ها هم هزینه های مالی برای مردم و خانواده ها را افزایش داده و هم بخاطر تغییر مسیر و بازگشت زمینی به شهر خود خطر جانی برای آنها به دنبال داشته است.

امام جمعه لار یکی از عوامل رشد اقتصادی لارستان را توسعه صنعت گردشگری دانست و یادآور شد: یکی از اولویت های ارتقا صنعت گردشگری پروازهای فرودگاهی است.

وی با ابراز تأسف نسبت به این موضوع که گفته می شود شهر دیگری پرواز نداشته به همین دلیل هواپیما به آنجا منتقل شده است، گفت: سوال ما این است که شهرهای دیگر چه اولویتی نسبت به لارستان دارند و وقتی شرکتی در منطقه به مردم خدمات می دهد و از مردم نیز خدمات می گیرد توقع است که در ایام تعطیل نیز در کنار مردم باشد و نمی شود که یک شرکت در طی سال جهت منافع خود در منطقه فعالیت کند اما در ایام عید بخاطر منافع خود پروازها را به شهر دیگر منتقل نماید.

حجت‌الاسلام موسوی با ابراز اینکه این اتفاق موافق عدالت و شعارهای عدالت محورانه نیست، تاکید کرد: توقع می رود که مسئولین شهرستانی و استانی هم این اتفاقات مقطعی و هم انجام برخی تغییرات در پروازها را تا حصول نتیجه پیگیری جدی کنند.

امام جمعه لار با بیان اینکه برخی شنیده ها حاکی از آن است که پروازی که در مسیر تهران به لار به دبی بوده به پرواز تهران به شیراز به دبی تغییر مسیر داده است، تصریح کرد: در این مورد دلیل آورده شده که پرواز مستقیم تهران به لار وجود دارد اما این به صرف مردم لارستان نیست چون ممکن است زمانی به دلیل مسافر کمتر در مسیر تهران به لار و بالعکس آن پرواز لغو گردد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست برای اینکه فرودگاه مرکز استان رونق پیدا کند فرودگاه شهر دیگری از رونق بیافتد، اضافه کرد: مسئولین به مردم این موضوع را پاسخ دهند و این نقصان را بر طرف کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۳:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “انتقاد امام جمعه لار از لغو و بی‌نظمی برنامه پروازهای فرودگاه لارستان”

  1. لاری ساکن دبی گفت:

    مگر مسولان مربوطه کجا هستند که بنده خدا امام جمعه راجعه به پرواز هواپیما ها هم اظهار نظر میکنند

  2. ناشناس گفت:

    درود به شما، امام جمعه محترم لار درست است . امام جمعه محترم لارستان غلط است . به فضل خدا وقتی لارستان تبدیل به استان شد ان زمان میشوند امام جمعه لار و نماینده ولی فقیه در لارستان .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین