شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افزایش بودجه بیمارستان جویم از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس،گفت: دانشکده علوم پزشکی لارستان توجه جدی به مناطق تحت پوشش داشته باشد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس،گفت: دانشکده علوم پزشکی لارستان توجه جدی به مناطق تحت پوشش داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خانه ملت،حسین حسین‌زاده در تشریح وضعیت بودجه بیمارستان جویم،گفت: افزایش بودجه بیمارستان جویم از ۶۰ میلیارد به ۸۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه سال جاری مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی جویم اختصاص یافت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده است در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ نیز بیش از ۵۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد و در مجموع ۸۰ میلیارد تومان طی سه سال از طریق بودجه تامین شود.

حسین زاده افزود :این رقم در بودجه پیشنهادی از سوی دولت برای سال جاری ۶ میلیارد تومان، برای سال‌های آینده ۵۴ میلیارد تومان و در مجموع ۶۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های مستمر به رقم‌های فوق افزایش یافت.

حسین‌زاده در پایان از حمایت‌های اعضای کمیسیون تلفیق مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور و اقدامات و تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان کنونی و سابق دانشکده علوم پزشکی لارستان و مسئولان و دلسوزان شهر جویم قدردانی کرد و از مسئولان دانشکده علوم پزشکی لارستان خواست توجه جدی به مناطق تحت پوشش همچون شهرها و روستاهای خنج، اوز، بنارویه، عمادشهر، بیرم، چاه‌طوس و… داشته و توسعه مناطق تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین