جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دومین جلسه ستاد بزرگداشت روز لارستان بزرگ برگزار شد

  دومین جلسه ستاد بزرگداشت روز لارستان بزرگ، گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به شهر لار مرکز لارستان بزرگ به ریاست داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار…

 

دومین جلسه ستاد بزرگداشت روز لارستان بزرگ، گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به شهر لار مرکز لارستان بزرگ به ریاست داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این جلسه شهردار لار، رئیس شورای اسلامی شهر لار، معاون فرهنگی شهردار، مصطفی بینا و اشکان عسکری اعضای شورای شهر لار حضور داشتند، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بزرگداشت روز لارستان بزرگ باید با محوریت وحدت برگزار شود، گفت: ویژه برنامه هایی که به مناسبت این روز برگزار می شود باید نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان این منطقه پهناور باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه ویژه برنامه روز لارستان بزرگ باید به مدت یک هفته اجرایی شود، افزود: در این ویژه برنامه باید با استفاده از سایر پتانسیل های موجود در منطقه و با حضور شخصیت های مطرح کشوری و استانی به معرفی هر چه بهتر و بیشتر توانمندی های مناطق لارستان بزرگ در ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، ادبی و ورزشی و … پرداخت.

نواز شریفی لاری شهردار لار هم برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این برنامه، بر استفاده از ظرفیت تمامی شهرها و بخش های همجوار منطقه تاکید کرد.

در ادامه؛ سایر اعضای حاضر در این جلسه مطالبی را پیرامون چگونگی بهتر اجرا شدن برنامه ها بیان کردند.

نخستین جلسه این بزرگداشت دو هفته پیش در محل دفتر شورای اسلامی شهر لار و با حضور رئیس و تنی چند از اعضای شورا و معاونت فرهنگی شهردار برگزار شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین