یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نيمه دوم ارديبهشت 77 – شماره 87 (اين همه بي‌مهري چرا؟)

مقام معظم رهبري:«اميدواريم كه انشاءالله خداوند شماها را كمك كند اين كار به بهترين وجهي انجام دهيد و صدا و سيما هم با شما همكاري كنند واقعاً از جمله كارهاي…

مقام معظم رهبري:
«اميدواريم كه انشاءالله خداوند شماها را كمك كند اين كار به بهترين وجهي انجام دهيد و صدا و سيما هم با شما همكاري كنند واقعاً از جمله كارهاي خيلي لازم، اين است كه صدا و سيما اين قضيه را از گوشه يك سمينار و يك كنگره محلي خارج كند و قضيه را در سطح كشور مطرح كند. مايه افتخار ماست كه بدانند يك چنين سابقه‌هايي در تاريخشان هست. انشاءا… موفق باشيد»
عليرغم دستور اكيد مقام معظم رهبري و قول مساعد صدا و سيماي فارس در پوشش تبليغاتي پيرامون برگزاري همايش دو روزه مرحوم سيدعبدالحسين لاري با كمال تأسف مشاهده گرديد كه صدا و سيماي فارس و تهران هيچ اعتنايي به اين مهم نكرده و با كمترين پوشش خبري، جريان را خاتمه دادند.
تصاويري كه توسط سيماي جمهوري اسلامي تهيه شده بود نشان دهنده عشري از محتوا و عظمت جلسه و زحمات دست‌اندركاران و حضور مدعوين محترم اعم از علماي حوزوي و دانشگاه نبود.
مردم منطقه پوشش راديويي فارس در هفته فرهنگ لارستان در حدود يك سال قبل به ياد دارند كه به مدت يك هفته چقدر برنامه‌هاي متنوع پخش نمودند و نشان دادند كه اگر بخواهند مي‌توانند. به راستي تحليل از يك شخصيتي كه مقام معظم رهبري مي‌فرمايند:
«بنده شبيه ايشان را در بين روحانيون برجسته دوره‌هاي خودمان سراغ ندارم آن جنبه علمي ايشان و آن جنبه آگاهي فكري و سياسي ايشان است…» با اين حالت سرد چه معني دارد اين در حالي است كه مقام عظماي ولايت اكيداً از صدا و سيما مي‌خواهند كه «صدا و سيما اين قضيه را از گوشه يك سمينار و يك كنگره محلي خارج كند و قضيه را در سطح كشور مطرح كند. مايه افتخار ماست كه بدانند يك چنين سابقه‌هايي در تاريخشان هست» به راستي اين عمل سبك و نابخردانه صدا و سيما و بي‌اعتنايي به همايش بزرگداشت و بي‌ارزش كردن آن از چه حكايت دارد؟
اميد است عمل فوق از روي غرض ورزي نباشد كه اگر باشد بايد خود را براي پاسخ دادن در پيشگاه الهي مهيا سازند.
من از مفصل اين نكته مجملي گفتم
تو صد حديث مفصل بخوان از اين مجمل

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین