پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تقدیر شهردار از اعضای شورای شهر لار

مراسمی به مناسبت روز شوراها، شهردار لار از اعضای شورای اسلامی این شهر تقدیر کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که…

مراسمی به مناسبت روز شوراها، شهردار لار از اعضای شورای اسلامی این شهر تقدیر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که جمعی از معاونین و کارشناسان شهرداری حضور داشتند، نواز شریفی لاری شهردار لار ضمن تبریک روز شوراها، گفت: مجموعه شهرداری در کنار مجموعه شورا با همدلی و با تبعیت از سیاستگذاری های شورا در پشبرد اهداف مدیریت شهری در جهت عمران و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

شهردار لار با بیان اینکه در این چندماه مسئولیت به عنوان خدمتگزار همشهریان، با همفکری و حمایت های شورا و تعامل کارکنان، اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده، افزود: اگر نگاه واقع بینانه ای به پیشبرد مجموعه کارهای عمرانی و فرهنگی سطح شهر داشته باشیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که این اقدامات محسوس و ملموس است.

نواز شریفی لاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در تمام برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی که در سطح شهر لار برگزار می شود، بالغ بر ۹۰ درصد از این برنامه ها با مشارکت مجموعه شهرداری و شورا انجام می شود.

در ادامه معاونین و کارشناسان شهرداری حاضر در جلسه مطالبی را در خصوص تسریع در امور شهروندان و همچنین آبادانی بیش از پیش شهر بیان کردند.

سپس اعضای شورا ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب مجموعه شهرداری با شورا، بر همفکری بیش از پیش مجموعه شهرداری و شورا در تحقق اهداف مدیریت شهری تاکید کردند.

در پایان شهردار لار با اهدای هدایایی به رسم یادبود، از اعضای شورای شهر تقدیر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تقدیر شهردار از اعضای شورای شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    شوراي شهر از شهردار تشكر ميكند وشهردار نيز از شوراي شهر تقدير و تشكر ميكند يعني خودشان به خودشان ؟! جالب اينكه هردو به مردم و خواسته هاي مردم توجهي نداشته وفقط موقع انتخابات وبا قول و شعار مردم را فريب ميدهند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین