پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محبی پور از جنگ هیبریدی و ترکیبی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی خبر داد

رئیس شورای تامین استان فارس اظهار داشت: امروز دشمن وارد جنگ هیبریدی و ترکیبی با کشور ایران شده و از همه ابزارهایی که در اختیار دارد برای شکست نظام جمهوری…

رئیس شورای تامین استان فارس اظهار داشت: امروز دشمن وارد جنگ هیبریدی و ترکیبی با کشور ایران شده و از همه ابزارهایی که در اختیار دارد برای شکست نظام جمهوری اسلامی بهره گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محبی پور در سخنانی با بیان اینکه توطئه و سیاست‌های ادامه دار اقتصادی دشمن اگرچه در بخش‌هایی باعث استقلال و خودکفایی ما شده اما تأثیرات منفی بر معیشت مردم داشته است، گفت: امروز دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ شده است و این جنگ ترکیبی بیش از پیش نیاز به هوشمندی دارد. خوشبختانه تا این مرحله خداوند متعال به ما کمک کرده است.

محبی‌پور اضافه کرد: امروز دشمن در توطئه‌های ده ساله گذشته‌اش احساس شکست می‌کند.‌ کشورهای که قراردادهای خود را با ایران لغو و پول‌های ملت ایران را بلوکه کردند امروز دست دوستی به سمت ما دراز کرده‌اند اما ما هنوز هم نسبت به این دست‌های چدنی که زیر دستکش مخملی بر دست کرده‌اند هوشیار هستیم.

وی افزود: ما به جز دشمنان قسم خورده‌مان دست هیچ‌کس را پس نمی‌زنیم و با همه کشورهای پیرامون خودمان تمایل به ایجاد روابط سازنده بر اساس اصول و موازین و چارچوب‌های دینی و بین‌المللی داریم.

محبی‌پور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی را هیچ‌گاه به رسمیت نشناخته‌ایم، گفت: اسرائیل را یک رژیم غاصب صهیونیستی می‌دانیم و فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم. آمریکایی‌ها هم باید دست از دشمنی و توطئه‌چیدن بردارند.

وی عنوان داشت: آمریکایی‌ها بایستی پاسخ تمام اقدامات ناجوانمردانه خود علیه کشور ایران از لغو قرارداد فروش هواپیما و ادوات نظامی که در اولین دوره نخست وزیری در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و پول‌ها و امکاناتی که عوامل رژیم گذشته با خود بردند، گرفته تا تحریم‌هایی که باعث شد کشور ایران با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شود را بدهند و کارهایشان را جبران کنند.

محبی‌پور بیان کرد: ما به همه کشورها و دولت‌ها اعلام کرده‌ایم که با هیچ‌کس سر جنگ نداریم اما در دفاع از خودمان ذره‌ای تردید نمی‌کنیم. نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان را تلافی خواهند کرد. البته تلافی نیروهای نظامی کشور تلافی مستقیمی نیست. تلافی ما تلافی سوزنده‌ای است.
وی عنوان کرد: در اقصی نقاط جهان از جریان‌های موافق مجذوب نظام جمهوری اسلامی بهره می‌بریم. یکی از جریان‌های مهم و تأثیرگذار نظام جمهوری اسلامی جریان مقاومتی است که در کشورهای مختلف شکل گرفته است.

محبی پور یادآور شد: وعده الهی این است که عمر جنایتکار کوتاه است و وعده نظام جمهوری اسلامی هم این است که هر کس ضربه بزند قطعا ضربه خواهد خورد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین