پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

معاون استاندار فارس: مدیران استان، وعده غیرعقلانی ندهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با تأکید بر اینکه مدیران نباید وعده غیرعقلانی بدهند، از سخنان “حیدر صفرپور” مدیرکل ورزش و جوانان استان در…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با تأکید بر اینکه مدیران نباید وعده غیرعقلانی بدهند، از سخنان “حیدر صفرپور” مدیرکل ورزش و جوانان استان در پرهیز از دادن وعده زمان افتتاح طرح‌های عمرانی ورزشی قدردانی و این رویکرد را عقلانی توصیف کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل محبی پور در نامه ای خطاب به مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی استان نوشت: از رسانه‌های استان انتظار می‌رود به‌عنوان صدای رسای مردم ضمن انعکاس نیازهای اساسی جامعه، مطالبه گر عمل موثر مسئولان در چارچوب کار اعلامی دولت باشند.
وی در عین حال گفت: انتظار است مسئولان و مدیران استان نیز برای تنویر افکار عمومی و پاسخ‌گویی منطقی به مطالبه‌گری‌ها، با رسانه‌های استان ارتباط نزدیک و حمایت‌گرانه داشته باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فارس با اشاره به مطالب منتشر شده در یک روزنامه چاپ شیراز با موضوع نحوه مواجهه مدیرکل ورزش وجوانان استان درخصوص مطالبات مردمی برای زمان بهره‌برداری از طرح های ورزشی نیمه تمام، از موضع گیری عقلانی این مقام استانی تشکر کرد.

محبی پور گفت: سخنان مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این باره، رویکردی عقلانی مبتنی بر عدالت و راهبردهای دولت مردمی در راستای مدیریت بهینه منابع برای توسعه زیرساخت های اجتماعی با هدف فراهم شدن بستر بهره‌مندی شهروندان از امکانات شایسته و قابل بهره‌برداری در حوزه‌های گوناگون است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اهمیت مقوله مدیریت منابع برای ترمیم نیازهای واقعی بر اساس استعدادها، ظرفیت‌ها و محدودیت های موجود با رویکرد اولویت دهی به طرح‌های نیمه تمام و پرهیز از انفعال در برابر فشارهای اجتماعی، خودداری از دادن وعده‌های غیر قابل تحقق و پیشگیری از فرسایشی شدن طرحهای عمرانی به سبب فقدان منابع مالی لازم برای جلوگیری از هدر رفت منابع، ثمره مثبت اتخاذ رویکردهای عنوان شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهد بود و زمینه ساز تجلی و تعمیق فرهنگ مدیریت صادقانه، انقلابی وجهادی در بدنه مدیران جوان منصوب شده در دولت مردمی است.

پیش از این، یک روزنامه چاپ شیراز از قول حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گفت و گو با خبرنگاران نوشته بود: وقتی به یکی از شهرستان های استان فارس رفتم به من گفتند: آقای دکتر! شما چهارمین مدیرکلی هستید که اینجا می‌آید، حداقل یک قولی برای زمان افتتاح این پروژه‌ها به ما بدهید! و من گفتم:‌تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که قول دروغ ندهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین گفته بود: هیچ پروژه ناقصی را افتتاح نخواهیم کرد مگر اینکه قابلیت بهره برداری داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین