یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

خواهشمندیم موافقت معاون اول رئیس جمهور جهت طرح موضوع اداره کل در هیئت دولت را دنبال نمایید

نامه منتشر نشده رئیس شورای شهر لار خطاب به استاندار فارس در خصوص مطالبه اداره کل حمل و نقل…

همزمان با هفته لارستان  برخی افراد در فضای مجازی از حضور استاندار فارس در منطقه طی روز ۱۹ اردیبهشت ماه خبر داده و بر همین اساس برخی مطالبات درخواستی از شخص جناب ایمانیه هم لیست شد. در آن زمان تیتر یک یکی از شماره های روزنامه میلاد لارستان نیز به بیان چند مطالبه اصلی مردم از جمله تحقق موضوع اداره کل حمل و نقل جاده ای از استاندار خاص اختصاص یافت.

در آن زمان زینل قنبری رئیس شورای شهر لار نیز به این مطالبه ورود نموده و طی نامه ای خواستار پیگیری موضوع از استاندار فارس گردیده بود.  با عدم حضور شخص استاندار در لارستان و درپی مطالبه‌گری این روزهای مردم برای تاسیس اداره‌کل راهداری لارستان،  نامه ۱۹ اردیبهشت شخص رئیس شورای اسلامی شهر لار که گویا پس از آن به صورت حضوری  پیگیری گردیده در ادامه آورده شده است.

🔸جناب آقای دکتر ایمانیه؛ استاندار محترم استان فارس
🔸موضوع: احقاقِ حق

با سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر پربرکت همراه با پیروزی و سربلندی برای رهبری معظم انقلاب دامه توفیقاته و همچنین موفقیت و توفیق روز افزون برای جنابعالی.

از محضر مردم شریف لارستان بسیار قدردانی می‌نمایم که با اعتقاد و بصیرت راسخ و خوش‌ذوقی به میمنت تشریف فرمایی حضرت آقا به این شهر ۱۹ اردیبهشت را روز لارستان نامیده‌اند. با فرازی از فرمایشات رهبر عزیز انقلاب در جمع پرشور مردم شهر لار درخواست خود را تقدیم می‌نمایم:

امیدوارم توفیق الهی شامل حال مسئولین کشور شود، بتوانند به شما مردمی که حقا و انصافاً در خور اظهار ارادت هستید ابراز ارادت کنند. به شما مردمی که شایسته خدمت کردن هستید خدمت کنند و وظایف خود را انجام دهند./ مقام معظم رهبری

چنانچه مستحضرید در سال ۹۵ برابر مصوبه شورای عالی اداری کشور مقرر شد در مراکزی که دارای اداره کل راه و شهرسازی می‌باشند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز ایجاد گردد لذا پس از ایجاد چنین سازمانی در مراکز استانی، موافقت وزارت راه و شهرسازی و سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص شهرستان‌های ایرانشهر (استان سیستان و بلوچستان) و لارستان (استان فارس) به‌عنوان مراکز غیراستانی واجد شرایط نیز اخذ گردید.

بر همین اساس پیش‌نویس ابلاغیه ایجاد اداره کل حمل و نقل جاده‌ای در دو شهرستان فوق طی یک نامه مشترک از سوی سازمان اداری استخدامی کشور جهت تصویب به هیئت دولت وقت ارسال گردید. هیئت دولت نیز در آن زمان تشکیل اداره مذکور برای ایرانشهر را تصویب نمود اما با کمال تاسف و ناباوری در یک اقدام غیرمدبرانه و غیرمنصفانه این مهم را برای لارستان بلاتکلیف باقی گذاشت.

لذا به یمن و برکت این روز و باتوجه به حقوق حقه تضییع شده و با عنایت به اعلام موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی در دولت سیزدهم با ایجاد اداره کل حمل و نقل جاده‌ای لارستان طی جلسه نماینده محترم مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز و مسئولین چهار شهرستان درحضور شخص ایشان، از جنابعالی خواشمندست به منظور پیگیری موضوع و موافقت معاون اول محترم رئیس جمهور جهت طرح موضوع در هیئت دولت تا حصول نتیجه مطلوب، دستورات و پیگیری لازم را مبذول فرمایید.

باشد که: بیش از این منطقه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی لارستان متحمل ضرر و زیان مالی و یا حتی جانی بابت تاخیر در تاسیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نگردد. و مهم تر از آن اینکه بی‌تدبیری برخی از مسئولین سابق، خدایی نکرده باعث دلنگرانی مردم این دیار از نظام و انقلاب نگردد.*

زینل قنبری/ رئیس شورای اسلامی شهر لار

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین