جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نيمه دوم مهرماه 1377 – شماره 97 (انتخابات خبرگان رهبري تداوم‌بخش انقلاب اسلامي)

انتخابات يكي از مهمترين و اساسي‌ترين عامل استحكام نظام‌هاي مردمي در طول تاريخ بشري است. نظام مقدس جمهوري اسلامي كه به رهبري عالم زمان، مرجع عصر و نمونه دوران حضرت…

انتخابات يكي از مهمترين و اساسي‌ترين عامل استحكام نظام‌هاي مردمي در طول تاريخ بشري است. نظام مقدس جمهوري اسلامي كه به رهبري عالم زمان، مرجع عصر و نمونه دوران حضرت امام خميني(ره) با حمايت همه جانبه ملت قهرمان پرور ايران در حساس‌ترين نقطه جغرافيايي خاورميانه تحقق يافت، از بدو پيدايش مسأله انتخابات اعم از انتخابات رياست جمهوري ، مجلس شوراي اسلامي و خبرگان، رهبري در دستور كار خويش داشته و همه سعي خود را به كار برده كه با بهترين وجه تحقق يابد كه خود نشانه استقلال و آزادانديشي اين نظام مقدس بوده است. تازه‌ترين نمونه اين انتخابات در خردادماه ۷۶ تحقق يافت كه متجاوز از ۳۰ ميليون شركت كننده آراء خويش را به صندوق‌ها ريختند و رئيس جمهور مورد نظر خويش را با متجاوز از ۲۰ ميليون رأي انتخاب نمودند.
انتخابات مجلس خبرگان سوم كه يكي از سرنوشت‌سازترين انتخابات است درآبان ماه امسال برگزار مي‌شود كه ضرورت دارد با شركت گسترده خويش مشت محكمي به دهان ياوه‌گويان و حاميان انان زده شود.
انتخابات خبرگان سوم كه تداوم‌بخش انديشه امام خميني در حمايت كامل از ولايت فقيه است نقش سازنده در حيات سياسي كشور و نشان‌دهنده عمق اعتقاد ولايي مي‌باشد و خود وسيله‌اي براي سنگرباني و استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه آن سفر كرده فرمودند پشتيبان ولي فقيه باشيد تا آسيبي به اين مملكت نرسد.
توجه جوانان عزيز را به اين نكته جلب مي‌نمايد كه اختيارات ولايت فقيه براساس آنچه كه در قانون اساسي است محدود بوده و اين تمام اختيارات ولي مطلقه فقيه نيست. اما سخنان ناصحيحي كه از حلقوم برخي ناآگاه يا مغرض پيرامون محدود نمودن اختيارات قانوني ولي فقيه به گوش مي‌رسد هدفي جز محو انديشه ولايت نيست. به عنوان نمونه محدوديت در مدت زمان رهبري مانند محدوديت در مدت زمان رياست جمهوري و امثال آن ريشه در عدم آگاهي از انديشه ولايت يا اغراض شومي دارد كه اگر ناآگاهانه نباشد از نقشه‌هاي بيگانگان و آناني كه براي نابودي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواب‌هاي چند صد ساله مي‌بينند ناشي مي‌شود. به راستي چگونه است كه حدود اختيارات يك رهبر عالم عادل،‌ فقيه، مدير و مدبر و دلسوز از حدود اختيارات يك حاكم ديكتاتور بايد كمتر باشد.
لازم است جوانان عزيز توجه فرمايند و فريب بوق‌هاي تبليغاتي و غربزدگان مغرض و ناآگاهان بي‌غرض نخورند و با هجوم به پاي صندوق‌هاي رأي مجتهدين متقي، آگاه، مدبر، فهيم مطلع به زمان را انتخاب و همچون گذشته حمايت بي‌دريغ خويش را از نظام مقدس جمهوري اسلامي با محوريت ولايت فقيه به منصه ظهور برسانند. انشاءا…

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین