یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
قابل توجه مسئولان شهری؛

هشدار کافی نیست؛ در همان محله سال گذشته؛ بازهم “سنگ بزرگی” خطرآفرین است ….

سال گذشته بود که  بارندگی های شدید باعث ریزش کوه و سقوط قطعه سنگ بزرگ در ارتفاعات پا قلعه لارستان شد .  این حادثه در نزدیکی منزل مسکونی رخ داد و منجر…

سال گذشته بود که  بارندگی های شدید باعث ریزش کوه و سقوط قطعه سنگ بزرگ در ارتفاعات پا قلعه لارستان شد .  این حادثه در نزدیکی منزل مسکونی رخ داد و منجر به مرگ یک جوان لاری بنام مهدی نظریان شد .

اما اکنون که مجددا هشدارهای سیل اعلام شده، یکی از مخاطبان میلاد لارستان با ارسال پیام کوتاه اما مهمی در خصوص سیل و عدم اقدام در خصوص تخلیه مراکز خطرآفرین که متاسفانه سال گذشته نیز منجر به حادثه شد خواستار پیگیری موضوع به صورت ویژه از مسئولین شهری شده است. در این یپام آمده است:

کجا اعلام آمادگی شده که کنار حوالی دروازه شیراز را خالی کنید؟ کجا هشدار این چنینی داده شده است؟ دقیقا در همان کوچه ای که متاسفانه سال قبل مرحوم  مهدی نظریان بر اثر اصابت سنگ حاصل از سیل جان خود را از دست داد، تخته سنگی بزرگ ( در حد و اندازه ماشین پراید) وجود داشته که در اثر بارندگی شدید احتمال رها شدن و رخداد حادثه دیگر وجود دارد. مسئولان لطفا به جای هشدار، سعی نمایند یا منازل اطراف سنگ مذکور را تخلیه نموده و یا سد و مانعی در کنار آزاد شدن آن لااقل قرار دهند که اتفاق روی اتفاق نیفتئد.

توضیح: عملیات تجسس یافتن پیکر مرحوم نظریان

 

فقط هشدار دادن کافی نیست…

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین