جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هموار نمودن مسیرحرکت بخش خصوصی+درخواست از استاندار …

استاندار فارس اخیرا در سخانی اظهار داشت: مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار شود زیرا تکیه بر منابع دولتی چشم انداز خوبی ندارد. مهندس سيد محمد علي افشاني افرود: فارس…

استاندار فارس اخیرا در سخانی اظهار داشت: مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار شود زیرا تکیه بر منابع دولتی چشم انداز خوبی ندارد. مهندس سيد محمد علي افشاني افرود: فارس داراي نيروي انساني فراوان و ظرفيت هاي مطلوبي است؛ اما فعاليت ها به شكل مناسبي پيشرفت نكرده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وي با بيان اين كه براي شروع فعاليت شركت هاي دانش بنيان و فعاليت هاي فناورانه نيازمند بسترسازي هاي لازم هستيم، ادامه داد: مهم ترين وظيفه ما حمايت از شركت هاي دانش بنيان براي توليد محصولاتي است كه بتواند وارد بازار شود، و لذا بايد منابع بيشتري براي حمايت از اين شركت ها اختصاص داده شود.

میلادلارستان:

جناب استاندار محترم،به کرات و در دفعات مختلف حضرتعالی این سخن را بر زبان آورده اید. ” مسیر حرکت بخش خصوصی هموار شود، از بخش خصوصی حمایت شودو ….”

اما باید گفت شما ابتدا باید شرایط را فراهم نموده و در ان صورت است که بخش خصوصی توان ورود به عرصه فعالیت اقتصادی را خواهدداشت. تدوین قوانین مختلف و ارجاع به بانک ها جهت ایجاد تسهیلات برای انجام پروژه های مختلف و نیز ورود بانک ها به انجام پروژه ها از مواردی است که شخص شما می توانید آن ا از مسولان استانی خواستار شده و با آن به صورت غیرمستقیم بخش خصوصی را به حرکت وادارید. …

منطقه لارستان و بانک های فعال در آن به سبب نقدینگی مناسب حدود ۴۴% بودجه در گردش بانک های استان را از ان خود کرده اند. اما متاسفانه می توان گفت هیچ کدام از آنها از این سرمایه موجود به منظور حتی کمک به انجام پروژه های مختلف در منطفه استفاده نمی نمایند و در پاسخ به دلیل عدم ورود به پروژه ها، عدم اجازه بر انجام چنین فعالیت هایی را بیان می دارند. آیا به راستی توسعه تتها مخصوص کشور و یا مراکز استان ها می باشد؟(چه آنکه وجود صندوق سرمایه گذاری باتک ها در کشور و ورود آنها به پروژه های سرمایه ای کشور امری عادی است)

آیا لارستان، جهرم، فسا، کازرون، مرودشت و سایر مناطق فارس نباید توسعه یابند؟ جناب استاندار خواهشا و لااقل این موضوع( فراهم نمودن شرایط جهت ورود بانک های مناطق مختلف استان به پروژه های فعال در آن مناطق) را مورد توجه قرار دهید و تسهیل نمایید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هموار نمودن مسیرحرکت بخش خصوصی+درخواست از استاندار …”

  1. […] ذیل مطلب: هموار نمودن مسیرحرکت بخش خصوصی+درخواست از استاندار … […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین