یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نخبه لارستانی: یکی از نکات برجسته دولت سیزدهم  قانون حمایت از دانش بنیان ها بوده است

یکی از  پژوهشگران لارستانی با بیان اینکه یکی از  دستاوردها و نکات برجسته در دولت سیزدهم  قانون حمایت از دانش بنیان ها می باشد اظهار داشت: یکی از برجسته ترین…

یکی از  پژوهشگران لارستانی با بیان اینکه یکی از  دستاوردها و نکات برجسته در دولت سیزدهم  قانون حمایت از دانش بنیان ها می باشد اظهار داشت: یکی از برجسته ترین و کارکرد های مناسب این دولت در حقیقت تصویب قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان بوده است.
به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، دکتر حجت االله رُخگیره مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارس برهان سدید لارستان در این زمینه معتقد است که دولت در بخش های مختلف به ویژه حمایت از شرکت های فناور گام های مثبت برداشته است.
وی می گوید:  مصوبه حمایت از شرکت های دانش بنیان بدون شک می تواند نقش پررنگ و امیدبخشی در ایجاد اشتغال جوانان و حرکت به سمت شغل های پایدار و بدون تحمیل هزینه های هنگفت برای دولت ایجاد کند.
رخگیره یادآور شد: بر اساس نظریه کارشناسان به ازای هر شغل دولتی رقمی افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان با میاگین کمترین میزان حقوق یک فرد، برای دولت به دنبال دارد که به راحتی و با صرف هزینه های اندک و با تقویت شرکت های دانش بنیان می توان این خلا را پر کرد و جوانان را امیدوار به آینده شغلی پایدار کرد.
وی با بیان اینکه آینده و شکوه اقتصادی ایران از مسیر تقویت و حمایت از دانش بنیان ها می گذرد ، گفت: شرکت پارس برهان سدید لارستان موفق شده با تجاری سازی ۱۴ محصول فناور که هرکدام برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده به عنوان یکی از شرکت های فناور برتر پارک علم و فناوری فارس شناخته شود.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین