جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در گفتگوی میلاد لارستان با مدیر آموزش و پرورش لارستان:

جدیدترین نرخ کرایه سرویس مدارس لارستان اعلام شد

 مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه قیمت گذاری سرویس های مدارس در کارگروه ماده ۱۸ تصویب و به مدارس ابلاغ گردیده اظهار داشت: بر همین اساس کمترین کرایه…

 مدیر آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه قیمت گذاری سرویس های مدارس در کارگروه ماده ۱۸ تصویب و به مدارس ابلاغ گردیده اظهار داشت: بر همین اساس کمترین کرایه بر اساس مسافت  تا ۵ کیلومتر برابر با ۱۴۳ هزار تومان و بیشترین کرایه نیز برابر با ۳۲۸ هزار تومان برای مسافت تا ۱۵ کیلومتر در سطح لارستان اعلام شده است.

عدالحمید اخوان در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه با وجود حساسیت در ساماندهی هر چه بهتر سرویس مدارس و توزیع عادلانه آن در میان رانندگان متقاضی (با ممنوعیت بیش از یک سرویس در هر مقطع تحصیلی) و خدمات مناسب به دانش آموزان از ابتدای سال جاری جلسات متعددی جهت چگونگی اجرای مصوبات دستورالعمل های موجود برگزار گردیده افزود: این جلسات با حضور با حضور نمایندگان اصلی کارگروه ماده ۱۸ از آموزش وپرورش لارستان ، شهرداری شهر لار و انجمن اولیا ومربیان و حضور نمایندگان فرمانداری ویژه لارستان ، پلیس راهور ودیگر دستگاههای مرتبط ،با جدیت تمام برگزار گردیده وکماکان نیز ادامه دارد

وی ادامه داد: مطابق تصمیم گیری کارگروه ماده ۱۸ که مربوط به برنامه ریزی سرویس مدارس می باشد  تقسیم بندی دانش آموزان متقاضی سرویس در قالب گروههای ۴ نفره جهت خودرو های سواری و ۵ تا ۱۸ نفره برای خودروهای ون ومینی بوس انجام گرفته است. 

اخوان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بررسی اسناد شرکت های متقاضی دارای مجوز فعالیت حمل ونقل دانش آموزان از دیگر اقدامات گارگروه ماده ۱۸ بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان در خصوص  نرخ کرایه سرویس مدارس نیز اظهار داشت: با توجه به تجربه سالیان قبل، کرایه بر مبنای کیلومترمجموع مسیر رفت وبرگشت ماهیانه تنظیم گردیده که پس از تایید شورای اسلامی شهر لار و فرمانداری ویژه لارستان، در کارگروه ماده ۱۸ تصویب و به مدارس به شرح زیر ابلاغ گردیده است.

 

 

وی گفت: در مسافت تا ۵ کیلومتر، ۱۰ و ۱۵ کیلومتر هزینه ها به شرح زیر اعلام شده و  در خودروهای ۱۸۰۰ سی سی به بالا مبلغ۱۲۰۰۰۰  ریال به ازای هر نفر اضافه می گردد.

اخوان با همچنین با بیان اینکه در مورد کلاس های فوق العاده، تقویتی و اردو معادل ۷۰ درصد نرخ آژانس محاسبه می گردد افزود: همچنین نرخ مدارس بر مبنای ۲۲ روز در ماه بوده که در صورت دایر بودن مدارس در روز های پنج شنبه، کرایه محاسبه و به مبلغ اصلی اضافه می گردد. 

وی بیان داشت: همچنین در خصوص ماههای اسفند، فروردین، خرداد و تیر، نیز بر اساس فرمول زیر کرایه ها محاسبه می گردد. “تعداد روز /۲۲* کرایه یک ماه کامل “

اخوان همچنین افزود: به جهت حفظ امنیت دانش آموزان، شرکت های حمل ونقل موظف اند رانندگان تحت نظارت خود را مکلف به انجام سرویس دهی در ایام امتحانات و برگزاری کلاسهای فوق العاده نمایند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان در پایان ضمن تشکر از حمایت فرماندار ویژه لارستان و معاون برنامه ریزی فرمانداری، عمده مشکل موجود در ساماندهی سرویس مدارس کمبود را راننده دانسته و از رانندگان واجد شرایط دارای گواهینامه پایه ۳ با داشتن حداقل سن ۲۳ سال و گذشت یکسال از صدور گواهینامه جهت همکاری دعوت نمود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین