جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
جهت استقبال از مهمانان نوروزی رقم خورد

تجهیز 230 مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان به امکانات رفاهی

مدیر آموزش و پرورش لارستان از تجهیز ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان به امکانات رفاهی به منظور استقبال و اسکان مهمانان نوروزی…

مدیر آموزش و پرورش لارستان از تجهیز ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان به امکانات رفاهی به منظور استقبال و اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با میلادلارستان اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه جاری، ستاد اسکان فرهنگیان لارستان فعالیت خود را به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با مدارس مجری طرح اسکان به منظور استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی آغاز کرده است. وی افزود: امسال این ستاد با بیش از ۲۰۰ کلاس در ۲۵ مدرسه، ۵ سوئیت در خانه معلم با ظرفیت ۴۰ نفر و ۲۵ سوئیت در باشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۱۲۰ نفر پذیرای مسافران و مهمانان فرهنگی و کارمندان دولتی است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه مدارس طرح اسکان به ۳ گروه ویژه، «الف» و «ب» تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: این تقسیم‌بندی بنا به میزان تجهیزات و امکانات است. معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امسال مدارس مشمول طرح اسکان به ۴۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته فرش، ۲۰ دستگاه یخچال مجهز شده‌اند.

وی همچنین از تعمیر و تجهیز خانه‌های معلم خبر داد و افزود: جهت سهولت مسافران فرهنگی، ۴ بنر بزرگ و ۲۰ بنر کوچک راهنمای ستاد اسکان در ورودی‌های شهرقدیم و سطح شهر نصب‌شده است.

اسماعیلی بابیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر روز مهمان توسط ستاد اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شدند، یادآور شد: در سال گذشته شهرستان لارستان به لحاظ پذیرش مسافر در زمره ۵ شهر برتر استان فارس قرار گرفت.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از شهروندان خواست تا در راهنمایی مسافران نوروزی به سمت ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش لارستان و همچنین نشانی مدارس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۲۴۷۹۹۵ و ۵۲۲۴۹۲۲۲ یا ۰۹۳۹۱۸۹۸۳۳۷ تماس حاصل کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین