سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نيمه دوم آذرماه 1377 – شماره 101 (شوراي اسلامي شهر و حساسيت آن)

يكي از خواست‌هاي به حق مردم سلحشور و شهيدپرور ايران اسلامي واگذاري كار مردم به مردم با تشكيل شوراهاي مختلف شهر و روستاست كه اين مهم انشاءا… با فراهم آوردن…

يكي از خواست‌هاي به حق مردم سلحشور و شهيدپرور ايران اسلامي واگذاري كار مردم به مردم با تشكيل شوراهاي مختلف شهر و روستاست كه اين مهم انشاءا… با فراهم آوردن زمينه و ثبت‌نام داوطلبان در دي ماه در آخر ماه سال جاري تحقق خواهد يافت.

بديهي است شوراي شهر مي‌بايست درحد امكان رافع معضلات مردم، موجب نظم جوامع شهري و حامي مسئولين دلسوز، فعال و خداترس منطقه باشد و در تحقق اهداف انقلاب اسلامي در حفظ وصيانت نيروي متعهد، مبتكر، متقي، آزمايش داده سرافراز بكوشد و در اين سعي جز حق چيزي در نظر نداشته باشد. مردم آگاه و شهيدپرور لارستان اعم از شهر و روستا و بخش بايد بدانند سرنوشت منطقه خويش را به چه كساني مي‌سپارند به طور قطع هرچه در اين مهم دقت بيشتري به خرج دهند و در انتخاب افراد ضوابط دقيق‌تر قانون اسلامي – انساني – رعايت نمايند نتيجه بهتري عايد جامعه خواهند نمود.
سزاوار است نيروهايي انتخاب شوند كه تدبير و برنامه‌ريزي داشته باشند براي ترقي و تعالي شهر و روستا بينديشند و از خويشتن مايه بگذارند و به فكر رسيدن خود به مرحله قدرت و رها نمودن مردم نباشند. شايسته است به كساني رأي داده شود كه قدرت انعكاس مشكلات به مسئولين رده بالا و راه حل‌هاي آن در همه ابعاد را داشته باشند و  در بيان حقايق جز از خداي تعالي از هيچ قدرتي به خود هراس راه ندهند و بتوانند مردم را همدوش و همراه خويش به حركت درآورند و از نيروهاي جامعه همچون دانه‌هاي تسبيح براي بهتر شدن جامعه بهره گيرند. در همين‌جا ضرورت دارد به تك تك همشهريان عزيز اين نكته را تذكر دهم كه اعضاي شورا هر اندازه و با هر سني كه باشند تا معاضدت و پشتگرمي و همگامي عمومي در عمل وجود نداشته باشد امكان تحول و تحرك جامعه را نخواهند داشت. لذا ضروري است كه عموم اقشار جامعه ضمن انتخاب اشخاص آگاه، دلسوز، متدين،‌فعال، ايثارگر و… در حمايت از آنان و رفع معضلاتشان بكوشند و مشكلات با همكاري همديگر مرتفع نمايند.
فراموش نمي‌كنيم اولين شوراي اسلامي كه بعد از پيروزي انقلاب كه در مهرماه ۱۳۵۸ تشكيل شد توانستند با هماهنگي ادارات و ارگان‌ها و تدبير و برنامه‌ريزي در بهتر شدن وضعيت جامعه گام بردارند. در اينجا براي اين كه از آن عزيزان هم يادي شده باشد و همشهريان محترم نيز اسامي آنان را به خاطر آورند به نگارش نام آنان بسنده مي‌كنيم.
۱-آقاي حاج عبدالكريم شريعت‌زاده ۲-آقاي حاج علي اكبر شهپر ۳-آقاي حاج منصور غفاري ۴-دكتر عبدالرسول طالعي ۵-آقاي سيدفضل‌الله قرشي ۶-آقاي قاسم منيري ۷-آقاي حاج يوسف هدايتي

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین