یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

شهید سلیمانی قهرمان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها بود

امام جمعه لارستان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بدست استکبار جهانی و روز مقاومت، یادآور شد: شهید سلیمانی قهرمان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها بود. به…

امام جمعه لارستان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بدست استکبار جهانی و روز مقاومت، یادآور شد: شهید سلیمانی قهرمان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بیان اینکه بنا بر دیدگاه برخی از اندیشمندان جهانی، انقلاب اسلامی جهان را به سمت دینداری پیش می‌برد، اظهار کرد: جهانیان به برکت انقلاب اسلامی، جهانیان دریافته‌اند که تنها راه سعادت اسلام است که با انقلاب ایران، ندای سعادت به صدا در آمد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران موجب گرایش مردم جهان به دین مبین اسلام شده است، افزود: در سال گذشته بیشترین نام پسران متولد شده در بریتانیا نام «محمد» بوده است و در سال ۲۰۱۹ نام حضرت «نوح» رتبه دوم نام‌ها در میان پسران به دنیا آمده در این کشور بوده است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در ایالات آمریکا در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ تعداد مسلمانان از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر رسیده است، تصریح کرد: تعداد نوزادان متولد شده مسلمان در جهان تا سال ۲۰۳۵ میلادی از تعداد نوزادان متولد شده مسیحی بیشتر خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه بنا بر پیش ‌بینی‌ها تا سال ۲۰۶۰ میلادی، دین اسلام دین غالب تمام کشورهای دنیا می‌شود، خاطر نشان کرد: علت تلاش دشمنان برای ترویج این افکار که انقلاب اسلامی موجب کاهش معنویت‌افزایی شده است، آن است که دشمنان از تأثیرات انقلاب ایران ضربه خورده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۱ دی‌ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) به گورباچف رئیس جمهور وقت شوروی مبنی بر فروپاشی شوروی است، ادامه داد: ۱۲ دی‌ماه سالروز ارتحال فقیه و فیلسوف بصیر علامه مصباح یزدی است که تسلیت عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بدست استکبار جهانی و روز مقاومت، یادآور شد: شهید سلیمانی قهرمان تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۴:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین