یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
پیش از ظهز امروز برگزار شد:

مراسم بزرگداشت آیت‌الله موسوی لاری(ره) در لار برگزار شد

مراسم بزرگداشت سومین سال رحلت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

 مراسم بزرگداشت سومین سال رحلت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان  پیش از ظهر امروز در آئین باشکوهی، مراسم بزرگداشت سومین سال رحلت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) با حضور جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش، علی اکبر نجیب‌زاده فرماندار ویژه لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی امام جمعه لارستان، فرزندان آن مرحوم و اقشار مختلف مردم قدرشناس لارستان در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر قرائت قرآن و فاتحه برای آن عالم وارسته، جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(ره)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی تمام عیار و مدافع ولایت بود.

وی با توصیه به بانوان برای مطالعه زندگی دختر پیامبر بزرگ اسلام(ص) و الگوپذیری از آن بزرگ بانو، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه کامل از یک زن در عالم بودند. نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(ره) را یک شخصیت برجسته علمی و دینی دانست و گفت: کتب تألیفی این عالم لارستانی با ترجمه شدن به زبان‌های مختلف به سراسر دنیا ارسال شده و سبب معرفی حقانیت دین مبین اسلام شده است.

وی بیان کرد: آیت‌الله موسوی لاری(ره) با استفاده از مفاهیمی ساده و قابل درک به روشنگری درباره دین نورانی اسلام پرداخته و عده کثیری را با بهره‌گیری از منطق صحیح مسلمان کرده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین