شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تجلیل از دانش آموزان لارستانی برگزیده المپیادهای علمی دانش آموزی

از دانش آموزان لارستانی برگزیده المپیادهای علمی تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این مراسم با…

از دانش آموزان لارستانی برگزیده المپیادهای علمی تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این مراسم با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، نظری معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش لارستان، مدیران و معاونین آموزشی و دانش آموزان برگزیده مدارس، برگزار شد.

در این جلسه عبدالحمید اخوان ضمن تقدیر از موفقیت های دانش آموزان در مرحله اول المپیاد بزرگ علمی دانش آموزی، گفت: آینده لارستان در دستان شماست و تصمیم گیرنده نهایی این خاک کهن، شما دانش آموزان خواهید بود. پس زمان و فرصت های پیش رو را از دست ندهید تا شاهد رشد و بالندگی این مرز و بوم و افتخاری بزرگ برای لارستان باشید.

معاون مدیرکل با اشاره به موفقیت ها و تلاش های به ثمر نشسته نخبگان گذشته افزود: شما دانش آموزان می توانید با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و همچنین یاری گرفتن از نخبگان علمی لارستانی در سال های گذشته، موجبات موفقیت در مراحل بعدی این المپیاد را فراهم آورید.

مدیر آموزش و پرورش لارستان پس از شنیدن مشکلات و فراز و نشیب های پیش روی برگزیدگان، افزود: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش لارستان این است که در حد توان، امکانات مورد نیاز شما را فراهم کند تا شاهد موفقیت روزافزون همه دانش آموزان لارستان باشیم .

در پایان پس از برگزاری مراسم ضیافت افطار، از برگزیدگان با اهداء لوح و هدایا، تجلیل شد .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین