شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کتابخانه مرکزی لارستان طبق برنامه باید تا پایان سال گذشته تکمیل می‌شد

سرپرست کتابخانه های عمومی فارس در دیدار با فرماندار لارستان، بهره برداری از کتابخانه مرکزی لارستان را یکی از اولویت های این مجموعه برشمرد و بر اتمام این پروژه در…

سرپرست کتابخانه های عمومی فارس در دیدار با فرماندار لارستان، بهره برداری از کتابخانه مرکزی لارستان را یکی از اولویت های این مجموعه برشمرد و بر اتمام این پروژه در سال جاری تأکید کرد و گفت: با توجه به پیگیری های استاندار فارس و پرداخت اعتبارات کامل به پیمانکار، کتابخانه مرکزی لارستان طبق برنامه باید تا پایان سال گذشته تکمیل و تحویل داده می شد که این مهم هنوز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، سرپرست کتابخانه های عمومی استان با هدف بررسی وضعیت کتابخانه های عمومی لارستان و پیگیری پروژه های کتابخانه ای در این شهرستان، با داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفت و گو کرد.

فیروزی در این دیدار با تأکید بر اینکه کتابخانه مرکزی لارستان، یکی از پروژه های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی است گفت: موضوع تکمیل کتابخانه مرکزی در سفرهای اخیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان فارس پیگیری شده است.

وی بیان کرد: پیگیری پروژه های کتابخانه های مرکزی در شیراز و شهرستان ها به ویژه در شهرستان لارستان که پیشرفت فیزیکی بالایی دارد، همچنین برنامه ریزی برای شهرهای فاقد کتابخانه در استان، دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست کتابخانه های عمومی فارس گفت: با توجه به پیگیری های استاندار فارس و پرداخت اعتبارات کامل به پیمانکار، کتابخانه مرکزی لارستان طبق برنامه باید تا پایان سال گذشته تکمیل و تحویل داده می شد که این مهم هنوز به سرانجام نرسیده است.

فیروزی با عنوان اینکه کتابخانه مرکزی لارستان باید در سال جاری به بهره برداری برسد، اضافه کرد: تکمیل پروژه و تحویل آن به اداره کل کتابخانه های عمومی استان توسط فرمانداری و مسئولان شهرستان پیگیری شود. در صورت اتمام این پروژه، با توجه به تاکید وزیر ارشاد، نهاد کتابخانه های عمومی به صورت ویژه، برای تجهیز و بهره برداری این کتابخانه اقدام خواهد کرد.

داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان نیز در این نشست با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت های فرهنگی در لارستان عنوان کرد: دو پروژه کتابخانه مرکزی و کتابخانه عمومی شهر بنارویه در لارستان وجود دارد که تکمیل آنها، باید دغدغه استان باشد و لازم است در سفر آتی رییس جهمور به استان فارس اعتبارت تکمیل این دو پروژه پیگیری شود.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی لارستان همچنین با اعلام حمایت از حوزه کتابخانه های عمومی در شهرستان عنوان کرد: برای کتابخانه های عمومی از منابع موجود در اختیار فرمانداری، اعتبارات ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کتابخانه مرکزی لارستان طبق برنامه باید تا پایان سال گذشته تکمیل می‌شد”

  1. ناشناس گفت:

    باتوجه به قولهای بدون عمل مسولین شهرستان واستان بعید است این کتابخانه امسال که هیچی وسالهای بعد به نتیجه برسد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین