جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران:جام‌خلور، لیگ‌برتر کوچک ایران است

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسابقات جام خلور هر ساله در سطح بهتری برگزار شود و به اصطلاح یک لیگ برتر کوچک در…

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مسابقات جام خلور هر ساله در سطح بهتری برگزار شود و به اصطلاح یک لیگ برتر کوچک در کشور در لارستان برگزار شود، گفت: در مجموع بنا بر تجربه فوتسالی خود این تورنمنت بهترین تورنمنت داخلی فوتسال است که در سطح بالایی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان، سوپرجام اتحاد خلور به روزهای اوج خود رسیده و تیم‌های قدرتمند سعی کرده‌اند تا با در اختیار گرفتن بازیکنان کلیدی و سرشناس تیم ملی و لیگ‌برتری، عملکرد بهتری از بجای بگذارند تا بتوانند با صعود به مراحل بالاتر شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهند.

تیم شهید چمران لارستان نیز با دعوت از بازیکنان کشوری توانسته نتایج مطلوبی کسب کند. یکی از این بازیکنان سپهر محمدی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران است. خبرنگار میلاد لارستان به منظور آشنایی بیشتر با این بازیکن گفت‌وگویی صورت داده است که در زیر می‌خوانیم:

۱- لطفا خودتان را معرفی بفرمایید ؟

سپهر محمدی دروازه بان فوتسال، دارای ۳۳ سال سن و اهل اصفهان هستم.

۲- در مورد سابق خود در تیم ملی و باشگاهی بیان کنید؟

من ۱۲ سال سابقه حضور در تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی، ۳ دوره جام جهانی فوتسال، چندین دوره جام ملت های آسیا و چندین بار نیز کاندید بهترین دروازه بان دنیا را در کارنامه خود دارم. در حال حاضر نیست افتخار این را دارم که در تیم شهید چمران لارستان در کنار مردم خوب لارستان باشم.

۳- نظر شما در خصوص برگزاری مسابقات سوپر جام اتحاد خلور چیست؟

این جام واقعا برای آن زحمت کشیده شده و با شکوه در حال برگزاری است و فکر میکنم جزو محدود جام های کشور باشد که همه چیز آن بصورت اصولی و با حساب و کتاب باشد. از کسانی که برگزار کننده این جام هستند و برای آن تدابیر ویژه اندیشیده اند تشکر می کنم.

امیدوار هستم این مسابقات هر ساله در سطح بهتری برگزار شود و به اصطلاح یک لیگ برتر کوچک در کشور در لارستان برگزار شود. در مجموع بنا بر تجربه فوتسالی خود این تورنمنت بهترین تورنمنت داخلی فوتسال است که در سطح بالایی برگزار می‌شود.

۴- در حال در چه تیم لیگ برتری مشغول به فعالیت هستید؟

من ۱۱ سال سابقه حضور در تیم گیتی پسند اصفهان را دارم اما بنا بر دلایلی از این تیم جدا شده ام و هنوز مقصد خود را مشخص نکرده ام.

۵- نظر شما در خصوص حضور تماشاگران چیست؟

مردم خونگرم لار واقعا باعث دلگرمی بازیکنان هستند و بنظر من سرمایه های اصلی این ورزش مردم هستند.

۶- تاثیر بازیکنان ملی و لیگ برتری در این مسابقات را چگونه ارزیابی می کنید و برای ارتقا سطح فوتسال لارستان چه کاری باید صورت داد؟

حضور بازیکنان مطرح کشوری و ملی در این جام باعث بالا رفتن سطح کیفیت جام شده و بنظر من می توان برای دوره های بعد از بازیکنان خارجی نیز بهره برد. به هر حال زمانی که بازیکنان بزرگ به لارستان وارد شوند وقتی بازیکنان بومی در کنار بازیکنان ملی تمرین کنند قطعا سطح بازیکنان بومی نیز روز به روز ارتقا پیدا خواهد کرد و باعث پیشرفت آنها شود.

۷- کلام اخر؟

وجود کمک داور ویدیویی در این مسابقات یکی از نکات مثبت این بازی ها بوده است که باعث می شود حق تیم ها ضایع نشود و بنظرم داوری ها نیز در سطح‌ خوبی بوده است.

بنده به دست اندرکاران این مسابقات بابت برگزاری آن تبریک عرض می کنم. در پایان خیلی خوشحالم که در کنار مردم خونگرم لار هستم و این اولین بار است که در این شهر حضور پیدا می کنم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین