شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هدف دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زدن به جایگاه رهبری بود

امام جمعه لار گفت: در اغتشاشات اخیر بنا بر بررسی‌های صورت گرفته، بالای ۷۰ درصد هدف دشمن، زیر سوال بردن جایگاه رهبری بود. به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم…

امام جمعه لار گفت: در اغتشاشات اخیر بنا بر بررسی‌های صورت گرفته، بالای ۷۰ درصد هدف دشمن، زیر سوال بردن جایگاه رهبری بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لارضمن عرض تسلیت ۱۴ خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: همواره باید رفتار دشمن را رصد کنیم و بدانیم که دشمن کجا را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بنا بر بررسی‌های صورت گرفته، بالای ۷۰ درصد هدف دشمن، زیر سوال بردن جایگاه رهبری بود، افزود: حضرت امام(ره) با بصیرتی که داشتند، نظام را از گردنه‌ها عبور دهند و برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی تلاش کردند و با قلبی آرام دنیا را ترک کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه مهمترین اقدام حضرت امام(ره) پیش از ارتحال و پس از قطعنامه  ۵۹۸ را زمینه‌سازی مناسب جهت انتخاب رهبری بعد از خود دانست و با یادآوری بیانات امام خمینی(ره) درخصوص آیت‌الله خامنه‌ای تصرح کرد: حضرت امام(ره) در یکی از بیانات فرموده‌اند؛ جنابعالی را یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی‌ می‌دانم و شما را شبیه به برادری آشنا به مسائل فقهی و متعهد به آن هستید و به مبانی ولایت مطلقه فقیه جانبداری می‌دانم.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه حاج سیداحمدآقا خمینی در اولین دیدار با آیت‌الله‌ خامنه‌ای و زمانی که ایشان به عنوان رهبر انقاب داشتند، در بیان خاطراتی، گفته بودند؛ حضرت امام(ره) از جنابعالی به عنوان مجتهدی مسلم و بهترین فرد برای رهبری نام بردند، انتخابی شایسته و بسیار خداپسندانه حضرتعالی باعث شادی تمام دوستداران اسلام و انقلاب اسلامی در جهان گردید و حضرتعالی از چهره‌های درخشان انقلاب اسلامی بوده و همیشه مورد تأیید و تکریم حضرت امام خمینی(ره) بوده‌اید.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن همه هم و غم خود را برای کینه‌توزی برای جایگاه رهبری و ولایت گذاشته است، عنوان کرد: در منطقه ما آیت‌الله سیدعبدالحسین لاری(ره) رساله‌ای تحت عنوان «ولایت‌الفقیه» دارد که ایشان هم معتقد به ولایت فقیه به معنای مطلقه بودند که نشان می‌دهد ولایت فقیه نظریه اسلام است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مستکبرین نمی‌گذاشتند که این مبانی تبیین بشود و اسلام را محدود به یکسری واجبات و مستحبات محدودی کرده بودند که امام(ره) آمدند و این دایره و در را باز کرد و چهره‌های جهان شمول از اسلام ارائه کرد، ادامه داد: امام(ره) در کتاب ولایت فقیه معتقدند که پشتوانه ولایت فقیه عقل است و در نظام اسلامی رهبر باید عالم، عادل و کوچک‌ترین گناه از او صادر نشود و عقل این را می‌پذیرد.

امام جمعه لار بار دیگر با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به رهبری نظام اسلامی، یادآور شد: ۱۵ خرداد مصادف با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و زندانی شدن حضرت امام(ره) به دست مأموران ستمشاهی و از طرفی روز جهانی محیط زیست است.

وی از ابراز محبت مردم نسبت امام جمعه در پی حواشی بوجود آمده، اضافه کرد: آنچه بنده حقیر به عنوان یک خادم به اینجا (لارستان) دلبسته کرده است، محبت، صفا، اخلاق و دیانت شما مردم است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هدف دشمن در اغتشاشات اخیر ضربه زدن به جایگاه رهبری بود”

  1. لاری از بازار گفت:

    به گفته ایشان که میگویند همیشه باید رفتار دشمن رصد شود من میگویم باید وضعیت ومعیشت. وحال وروز مردم. هم باید از طرف مقامات ودولت رصد شود تا روزانه گرانی صورت نگیرد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین