یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیشروان کارهای انقلابی در کشور از دیدگاه رهبر معظم انقلاب چه کسانی اند؟!

میلاد لارستان: امام خامنه ای در نخستین سخنرانی خویش در نخستین روز از سال جدید در جمع پرشور زائرین و مجاورین حرم علی بن موسی الرضا(ع) نکات بسیار حائز اهمیتی را مطرح کردند که بخشی از آن معرفی افراد پیشرو در کارهای انقلابی کشور بود.

امام خامنه ای در نخستین سخنرانی خویش در نخستین روز از سال جدید در جمع پرشور زائرین و مجاورین حرم علی بن موسی الرضا(ع) نکات بسیار حائز اهمیتی را مطرح کردند که بخشی از آن معرفی افراد پیشرو در کارهای انقلابی کشور بود.

به گزارش میلاد لارستان ایشان در بخشی از سخنرانی خویش فرمودند:

مردم چه افراد سیاسی و اقتصادی و آحاد باید به مسئولان کشور کمک کنند. البته باید هر سه قوه همکاری کنند تا کار پیش برود. این کمک لازم است. جدیت مسئولان به‌خصوص قوه مجریه لازم است. اگر بتوانیم این حرکت را راه بیاندازیم، این جریانی انقلابی است، هم سرعت خواهد داشت و هم موفقیت.

کاری که شهدای هسته‌ای پیش‌آهنگ آن بودند در زمینه‌های هسته‌ای. کاری که شهید تهرانی‌مقدم پیش‌آهنگ آن بود. کاری که شهید کاظمی در زمینه سلول‌های بنیادی پیش‌آهنگ آن بود؛ این‌ها کار‌های بسیار بزرگی است. کار‌ی که شهید آوینی و مرحوم سلحشور در زمینه فرهنگی پیش‌آهنگ آن بودند؛ این‌ها پیشروان کارهای انقلابی در کشور هستند. اینکه من بارها تکرار کردم نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی را گرامی بدارید، به این خاطر است که هرجا کار انقلابی انجام شد، اثرش را دیدیم.

مسائل فرهنگی بسیار مهم است و بنده به‌ آن‌ها اهمیت بسیار زیادی می‌دهم. مجموعه‌های خودجوش مردمی که کار فرهنگی می‌کنند که در سراسر کشور هزاران مجموعه خودجوش مردمی است که دارند کار می‌کنند و فکر می‌کنند و کار فرهنگی انجام می‌دهند، باید روز به روز توسعه پیدا کنند و دستگاه‌های دولتی به این‌ها کمک کنند و به‌جای اینکه آغوش خود را به‌روی کسانی که نظام و ارزش‌های اسلامی را قبول ندارند، باز کنند, به روی بچه مسلمان‌ها و نیروی‌های حزب‌اللهی، مومن و انقلابی باز کنند. کارهای فرهنگی‌ با ارزشی دارد انجام می‌گیرد. جوانان انقلابی در تمام زمینه‌ها می‌توانند کار کنند، جوانان عزیز؛ کشور مال شما است، فردا مال شما است، امروز هم مال شما است؛ بدانید که اگر شما در میدان باشید و اگر باور به خود داشته باشید، آمریکا و بزرگتر از آمریکا هم، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین