یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری موضوع ساخت مسکن و بازسازی بافت فرسوده توسط شهردار لار در مرکز استان

در دیدار شهردار لار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس درباره مباحث مختلف شهری بحث و تبادل نظر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری…

در دیدار شهردار لار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس درباره مباحث مختلف شهری بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی شهردار لار با محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس دیدار کرد.

در این دیدار بر پیگیری ساخت مسکن بویژه پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اراضی شهر لار با ظرفیت توسعه شهری، بازسازی اماکن پیرامونی بافت تاریخی و بازسازی بافت فرسوده با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان، تعامل دستگاه های متولی ساخت و تامین مسکن و ادارات خدمات رسان و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار در این زمینه تاکید شد.

 

پیگیری تامین خودرو نردبان و تجهیزات آتش نشانی و ماشین آلات سبک و سنگین

اصغر فرودی شهردار لار با سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس دیدار کرد.

در این دیدار مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، شهر لار را شهری با ظرفیت های بالقوه دانست و گفت: بودجه پیشنهادی و مصوب شهرداری و شورای اسلامی شهر لار در سال آینده باید به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه شهر لار پتانسیل های خوبی برای جذب گردشگر دارد، افزود: در حوزه های مختلف توسه شهری باید از ظرفیت سرمایه گذار و بخش خصوصی استفاده شود.

در ادامه این دیدار اصغر فرودی شهردار لار خواستار حضور کارشناسان دفتر امور شهری در شهر لار به منظور استفاده از تجربیات آنان در زمینه خدمات بهتر و بیشتر به ارباب رجوع و تسهیل در کارها بویژه اجرای پروژه های توسعه شهری شد.

پیگیری تامین خودرو بویژه خودرو نردبان و تجهیزات آتش نشانی و همچنین ماشین آلات سبک و سنگین به منظور تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و واحد موتوری شهرداری از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح و بر آن تاکید شد.

 

ارائه بسته های تشویقی جان بخشی بافت های فرسوده

اصغر فرودی شهردار لار با امیر حسین جمشیدی مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری فارس دیدار کرد.

ارائه بسته های تشویقی نوسازی و جان بخشی بافت های فرسوده، تسهیل در آراء کمیسیون ماده ۵ در خصوص افزایش تراکم و تغییر کاربری، و تعامل و همکاری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری در پروژه اقدام ملی مسکن از مهمترین موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین