یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کشف ۱۰ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با قاچاقچیان با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی هنگام گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی و طی چند عملیات موفق به توقیف ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۰ هزار و ۸۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به دستگیری ۵ متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با انواع قاچاق و سرمایه‌های ملی تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت برخورد با خودرو‌های حامل قاچاق و فرآورده‌های نفتی مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین