یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دشمن بدنبال ناکارآمدنمایی خدمات نظام اسلامی است

امام جمعه لار گفت: استکبار جهانی و ایادی آن با ابزارهایی که دارند، بدنبال ناکارآمدنمایی خدمات نظام اسلامی است. به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی…

امام جمعه لار گفت: استکبار جهانی و ایادی آن با ابزارهایی که دارند، بدنبال ناکارآمدنمایی خدمات نظام اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمععه این هفته شهر لار ضمن تبریک هفته دولت به مسئولان محلی و استانی و خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه نظام‌هایی که در مقابل استکبار قد علم می‌کنند، از سوی دشمنان ناکارآمد جلوه داده می‌شود، اظهار داشت: اینگونه نظام‌ها برای آنکه به الگویی برای سایر ملت‌ها تبدیل نشوند، استکبار جهانی و ایادی آن با ابزارهایی که دارند، یک ناکارآمدنمایی برای آن انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در برخی زمینه‌ها ناکارآمدی دارد اما آنچیزی که دشمن به دنبال آن است، ناکارآمدنمایی نظام اسلامی از سوی دشمنان است، افزود: باید در مقابل اقدامات منفی دشمن نظیر تبلیغات هوشیار بود.

این استاد حوزه و دانشگاه غرب‌زده‌ها و سازش‌کاران را به خربزه و عسل ترسیم و تصریح کرد: در هر کشوری غرب‌زدگان و سازش‌کاران در کنار دشمن قرار گرفته‌اند، باعث شده است اقدامات بزرگ آن ملت و نظام خوب دیده نشود.

امام جمعه لار ضعف و لُکنت در اطلاع‌رسانی به موقع و اثربخش به مردم را موجب بزرگ نشان داده شدن ناکارآمدنمایی دانست و خاطر نشان کرد: چندی پیش فاز ۲ آزادراه تهران شمال توسط متخصصان ایرانی احداث و به بهره‌برداری رسید که ۹۵ درصد این مسیر پُل و تونل بود که متأسفانه درخصوص این موضوع رسانه‌ها کمتر به آن پرداختند.

وی با اذعان به اینکه خدمات دولت، خدمات نظام اسلامی و یک موضوع فراجناحی است، تأکید کرد: تناقضات رفتاری برخی مسئولان و عدم شفاف‌سازی برای مردم یکی دیگر از دلائل تکیه دشمن برای ناکارآمدنمایی دشمنان از نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه مسئولان می‌بایست زمان‌شناس باشند، ادامه داد: اگر مسئولان به موقع در سطوح مختلف اقدامات را اطلاع‌رسانی نکنند، مردم از روی بی‌اطلاعی دچار تناقض می‌شوند.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ تحت حواشی و شایعه‌سازی گرانی بنزین مورد غفلت عمومی واقع شد، یادآور شد: اگر از روز اول آقای وزیر درخصوص کذب بودن گرانی بنزین مصاحبه می‌کرد، این فضا ایجاد نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در موضوع عملیات روانی دشمن در عملیات تروریستی ایذه و مرگ مهسا امینی، نظام را مقصر جلوه دادند چون به موقع اطلاع‌رسانی نشد، عنوان کرد: پس از سه روز به این موضوع واکنش نشان داده شده و فیلم آن منتشر گردید که این موضوع باعث شد یکی از عوامل ناکارآمدنمایی یعنی اطلاع‌رسانی به موقع به مردم باشد.

حجت‌الاسلام موسوی با یادآوری اهمیت نوع واکنش نخبگان، افزود: نخبگان تحت تأثیر فضای مجازی، متأسفانه اگر یک جای نظام اشتباه دیدند می‌گویند این نظام به درد نمی‌خورد، کار تمام است که در طی یکی دو سال اخیر در زمینه خودرو همچون فضای غبارآلودی شکل دادند که انگار نظام اسلامی هیچ کاری نکرده است درصورتی که اگر نخبگان بین ناکارآمدی بخشی و ناکارآمدی مطلق تفکیک قائل می‌شدند، این نوع موضع‌گیری‌ها را نمی‌کردند.

امام جمعه لار تصری دادن ناکارآمدی بعضی از بخش‌ها به کل نظام مثل دچار مشکل شدن کارت سوخت‌ها، طوری موضوع را جلوه می‌دهند که انگار نظام اسلامی هیچ کاری انجام نداده و این به دور از انصاف است، تصریح کرد: مقایسه ناقص و عوامانه اقتصاد نظام اسلامی با وضعیت کنونی کشورهای پیشرفته یکی دیگر از عوامل ناکارآمدنمایی نظام است.

وی زیبایی شهرهایی نظیر پاریس و رُم و سایر شهرهای کشورهای اروپایی را حاصل مکیدن خون ملت‌ها در قاره‌های مختلف برشمرد و گفت: غربی‌ها دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند که در زمان حاضر حتی بخشی از قاره آفریقا متعلق به فرانسه است و نمونه اخیر آن تلاش ملت کشور نیجر برای استقلال‌طلبی است.

حجت‌الاسلام موسوی با برشمردن برخی از اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم، عنوان کرد: دولت در اوج پیک کرونا که روزانه ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دادند، کار خود را آغاز کرد.

وی با تأکید بر اینکه مهار کرونا را در مقابل گرانی بنزین قرار دهید و ببینید چقدر تفاوت دارد و چقدر برای موضوع دوم کار رسانه‌ای شد اما برای کرونا کار کمی شده است، تصریح کرد: کشوری مثل ایران که تحریم بود و به آن واکسن نمی‌دادند، از کشورهایی که تولیدکننده واکسن بودند، زودتر توانست کرونا را در کشورش مهار کند که کار بزرگی بود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ۱۰۶ بیمارستان و ۱۵ هزار و ۳۹۹ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شده است، خاطر نشان کرد: در این دولت لیست کاشت حلزون شنوایی به صفر رسید که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون هزینه دارد.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه ۳ دهک اول درآمدی جامعه، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، ساکنین برخی استان‌های محروم اگر در بیمارستان بستری شوند، رایگان درمان می‌شوند، ادامه داد: کسی که بیمار است و باید هزینه بالای درمان را بپردازد، این نعمت را قدر می‌داند و بنا بر آمار مسئولان در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر از کشورهای مختلف حتی از آلمان و ترکیه برای درمان به ایران آمده‌اند.

وی با بازخوانی بخشی از بیانات حضرت امام(ره) درباره مبارزه با تروریسم، اضافه کرد: اینهایی که مخالف با ترور هستند، مرکز ترور هستند و سرچشمه تروریسم از کاخ سفید می‌جوشد.

حجت‌الاسلام موسوی با استناد به بیانات امام خامنه‌ای با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، ادامه داد: آن‌کسانی که این ترورها را انجام دادند، امروز آزادانه در کشورهای غربی زندگی می‌کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دشمن بدنبال ناکارآمدنمایی خدمات نظام اسلامی است”

  1. لاری. دلسوز گفت:

    من به عنوان یک. لاری که بیشتر کارهای منطقه به دست. خیران ونیکوکاران شیعه و سنی انجام میشود افتخار میکنم. ولی دلم بخاطر صحرای. آفریقا وکشور. نیجر میسوزد که نمی توانیم برویم. اونجا کاری برای. استقلال نیجر. انجام. دهیم زیرا. در هر هفته از آنجا نامبرده میشود

  2. حکایت. گرانی. ومعیشت. مردم گفت:

    اگر. مشکلات. ونا کارآمدی. نباشد دشمن هیچ. کاری. نمی تواند. بکند اگر برای یک زندگی. ساده. ومعیشت. معمولی. مردم که حق هر شهروندی. است. تلاش شود وای نقدر گرانی. واختلاس ودزدی. در جامعه نباشد. دشمن هیچ. غلطی. نمی تواند. انجام. دهد. آری برادر جان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین