جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش خانه های پیش ساخته برای زلزله زدگان اوز به عدد 60 در 2 روز

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اوز ضمن بیان افزایش خانه های پیش ساخته برای زلزله زدگان به عدد ۶۰ طی ۲ روز اظهار داشت:  با اقدامات جهادی صورت گرفته، بیش از ۵۰…

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اوز ضمن بیان افزایش خانه های پیش ساخته برای زلزله زدگان به عدد ۶۰ طی ۲ روز اظهار داشت:  با اقدامات جهادی صورت گرفته، بیش از ۵۰ کانکس دیگر نیز در شهرستان اوز با هدف کمک به اسکان زلزله زدگان مستقر و در مجموع تعداد خانه های پیش ساخته به عدد ۶۰ رسید.

به گزارش گروه وب گردی میلاد لارستان محمد امین خاتمه با بیان اینکه از زمان وقوع زلزله در شهرستان اوز، ۸ خانه پیش ساخته برای اسکان زلزله زدگان آماده شده بود، تصریح نمود: با اقدامات جهادی صورت گرفته ، در طی ۲ روز ، این آمار به عدد ۶۰ افزایش یافت .

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اوز با تاکید بر آماده سازی مکانی امن و مناسب برای اسکان زلزله زدگان، گفت: از انجمن آتیه سازان شهرستان که از لحظات اولیه وقوع زلزله در محل حضور داشتند و برادر شهباز ذهبی که در تخلیه و جابه جایی کانکس ها به صورت داوطلبانه با بسیج سازندگی همکاری داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه کانکس ها تماماً توسط شخص سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر از فرمانده کل سپاه جهت مردم عزیز اوز درخواست و پیگیری و اخذ شده است اظهار داشت:  امیدواریم این اقدامات مورد رضای خداوند متعال قرار بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین