سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهم خطبه های نماز جمعه لارستان

امام جمعه لارستان در خطبه اول در خصوص مراحل تمسک به قران و فضیلت های تلاوت قران کریم بویژه قرایت سوره توحید,حمد و قدر سخن گفت. به گزارش میلاد لارستان؛…

امام جمعه لارستان در خطبه اول در خصوص مراحل تمسک به قران و فضیلت های تلاوت قران کریم بویژه قرایت سوره توحید,حمد و قدر سخن گفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام سید مختار موسوی در ادامه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر افزود:شخصیت والای حضرت فاطمه (س) الگوی کاملی برای ارادتمندان و دوستداران اهل بیت و زنان و مردان عالم است.

وی ادامه داد:فاطمه زهرا بهترین های زندگی خود را به مستمندان و فقیران و نیازمندان می بخشید.پس ما هم  بایستی رفتارمان فاطمی باشد.

حجت الاسلام موسوی به سال اقتصاد مقاومتی,اقدام و عمل اشاره کرد وگفت:در چند ساله اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاوتی تاکیدات زیادی را می فرمایند, لذا امسال همه مردم و مسولین باید تلاششان مضاعف شود و با مدیریت صحیح مسوولین ذیربط و با اتکا به تولیدات داخلی, در بحث اقتصاد مقاومتی کار کرد و انرا عملی نمود تا مشکلات جامعه حل و توطیه های خبیث دشمنان این نظام و انقلاب خنثی گردد.

امام جمعه لارستان همچنین به پیام نوروزی  ریاست محترم جمهوری اشاره و گفت:دکتر روحانی در این پیام بر اتحاد و همدلی و وحدت بیشتر بین مردم و مسوولین در راستای مرتفع نمودن مشکلات جامعه و پیشرفت و توسعه کشور تاکید کردند.

وی در ادامه به ۱۲فروردین ماه روز جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت :مردم در این روز جمهوری اسلامی را نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کمتر انتخاب و پذیرفتند لذا همه ما باید جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنیم.

حجت الاسلام موسوی ضمن تبریک روز ۱۳فروردین ماه روز طبیعت گفت:دین اسلام مخالف سیر و سیاحت انسانها نیست,بنابراین وقتی به دامان طبیعت می رویم باید  شکرگزار طبیعت زیبا ونعمت های خداوند باشیم.

خبرنگار: محسن حجتی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین