دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرماندار ویژه لارستان:

رشد و توسعه با اتکاء به اقتصاد مقاومتی محقق می شود

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پایه اقتصاد مقاومتی همدلی و همزبانی ملت و دولت است، گفت: رشد و توسعه کشور با اتکاء به اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پایه اقتصاد مقاومتی همدلی و همزبانی ملت و دولت است، گفت: رشد و توسعه کشور با اتکاء به اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده ظهر امروز در دیدار نوروزی خود با امام جمعه لارستان ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: نامگذاری سال ۱۳۹۵ به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب کاری هوشمندانه است.

وی افزود: پایه اقتصاد مقاومتی همدلی و همزبانی ملت و دولت است، زیراکه رشد و توسعه کشور با اتکاء به اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر نقش امام جمعه در تحولات یک منطقه، تصریح کرد:  انتظار می رود امام جمعه محترم ضمن تشریح مبانی شعار سال ۱۳۹۵، مشارکت آحاد مردم را جهت همراهی با دولت برای انجام اقدامات  بزرگ  جلب نمایند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه با اشاره به نام گذاری سال جدید با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل توسط مقام معظم رهبری گفت: محقق شدن این شعار نیازمند تلاش و جدیت مسئولین و مردم است.

وی با بیان اینکه مردم از اول پای این نظام وانقلاب ایستاده اند؛ افزود:مردم وقتی احساس کنند که مسئولین باهم و در یک راستا حرکت می کنند و در جهت خدمت رسانی بیشتر قدم بر می دارند، امیدوارتر و دلگرم تر می شوند.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: امسال در بخشهای مختلف اقتصادی بایستی برای تحقق شعار سال، تلاش های جهادگونه اتفاق بیفتد،  لذا مسئولین ادارات باید همت خود را مضاعف کنند .

حجت الاسلام مختاری اضافه کرد:همه بایستی در کنار هم دست به دست هم دهیم و در جهت خدمت به مردم تلاش نماییم و از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین