دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

یک لارستانی؛ تنها نماینده فارس در اردوی تیم ملی کشتی

میلاد لارستان: نائب رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: محمدرضا عسکرپو کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها نماینده استان فارس به اردوی منتخب تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

نائب رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت: محمدرضا عسکرپو کشتی گیر لارستانی به عنوان تنها نماینده استان فارس به اردوی منتخب تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ فریبرز منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اردو از ۲۴فروردین ماه ۹۵ تا هشتم اردیبهشت در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نوجوان لارستانی پس از جلب نظر کمیته فنی فدراسیون کشتی به این اردو دعوت شده است، تصریح کرد: سید مراد محمدی، قهرمان جهان و المپیک از مازندران به عنوان سرمربی هدایت کشتی گیران حاضر در این اردو را به عهده دارد و مصطفی علیزاده از خراسان رضوی، حسن طهماسبی از گلستان، امیرعباس مرادی گنجی از مازندران و نادر رحمتی از استان البرز به عنوان مربی حضور دارند و جعفر موسوی از خراسان رضوی نیز سرپرست کشتی گیران منتخب تیم ملی نوجوانان در این اردو است.

نائب رئیس هیأت کشتی استان فارس افزود: این اردو به منظور آمادگی هر چه بیشتر کشتی گیران نوجوان کشورمان جهت حضور در رقابت های جهانی و آسیایی است.

منوچهری با بیان اینکه عسکرپور در وزن ۶۳ کیلوگرم به این اردو دعوت شده است، خاطرنشان کرد: این نوجوان لارستانی به عنوان تنها نماینده  فارس در این اردو حضور دارد که این امر مهم افتخاری بزرگ برای استان و شهرستان لارستان به شمار می آید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین