چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

لزوم تشکیل هلدینگ بانک های لارستان در راستای توسعه

استاندار فارس طی سخنانی بیان داشت: باید حضور صادرکنندگان فارس در بازارهای منطقه ای و جهانی را تقویت کنیم. دكتر سيد محمد احمدي اظهار داشت: بايد به صورت حرفه اي…

استاندار فارس طی سخنانی بیان داشت: باید حضور صادرکنندگان فارس در بازارهای منطقه ای و جهانی را تقویت کنیم. دكتر سيد محمد احمدي اظهار داشت: بايد به صورت حرفه اي و برنامه ريزي شده به رفع مشكلات صنعت و توليد بپردازيم تا فعالان اين عرصه با مشكلات كمتري مواجه شوند. نماينده

عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه جايگاه اقتصادي فارس بايد ارتقا پيدا كند، افزود: خوشبختانه وفاق و همدلي مطلوبي براي پيشرفت در همه اركان استان ايجاد شده است كه بايد از اين فرصت استفاده كرد. وي با بيان اين كه ميثاق نامه اي براي حمايت از سرمايه گذاري با امضاي استاندار، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز، رئيس مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و رئيس كل دادگستري تهيه شده است، گفت: حمايت از سرمايه گذاري در استان نسبت به گذشته وضعيت مطلوب تري پيدا كرده است.

استاندار فارس با اشاره به اين كه رشد صادرات غير نفتي موجب رونق در بخش هاي توليدي و ايجاد اشتغال خواهد شد، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي استان بايد در زمينه صادرات غير نفتي فعال تر از گذشته عمل كنند. دكتر احمدي خواستار همكاري بيشتر بانك ها در زمينه حمايت از صنايع توليدي براي حفظ توليد و اشتغال در استان شد و ادامه داد: تملك واحدهاي توليدي بدهكار نبايد منتهي به تعطيلي اين واحدها و بيكاري كارگران و ايجاد معضلات اجتماعي و كاهش توليد شود. نماينده عالي دولت در استان فارس خاطر نشان كرد: دعوت از سرمايه گذاران جديد به ويژه صندوق هاي اعتباري براي تجديد فعاليت واحدهاي توليدي بدهكار موجب حفظ واحدهاي توليدي و اشتغال موجود خواهد شد.

میلادلارستان: خواهشمند است مسولان شهرستان میثاق نامه سرمایه گذاری را جدی بگیرند. از سوی دیگر خواهشمند است بانک های منطقه که حدود ۴۴% از حجم سرمایه های استان را به خود اختصاص داده اند با تشکیل کارگروهی مشترک با هم در راستای توسعه منطقه لارستان بزرگ گام بردارند. بی شک تشکیل کارگروه مشترک بانک های منطقه به صورت یک هلدینگ می تواند در شروع و انجام سرمایه گذاری های کلان میلیاردی در منطقه موثر بوده و علاوه بر آن بانکداری اسلامی را نیز تقویت کند. این مهم با تشکیل جلسه مشترک بین بانک های عامل و مسئولان محترم فرماندار ویژه و  دیگر مسئولان و مدیران لارستان در حوزه صنعت و تجارت لارستان می تواند استارت بخورد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین