شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دشمنان با نفوذ در مسئولان بدنبال تغییر در محاسبات صحیح مسائل کشورند

lمیلادلارستان: امام‌جمعه لارستان با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان گفت: دشمنان با نفوذ در مسئولان در پی تغییر محاسبات صحیح مسائل کشور هستند.  حجت‌الاسلام‌ سید مختار موسوی در خطبه‌های…

lمیلادلارستان: امام‌جمعه لارستان با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان گفت: دشمنان با نفوذ در مسئولان در پی تغییر محاسبات صحیح مسائل کشور هستند.  حجت‌الاسلام‌ سید مختار موسوی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر لار با اشاره مختصر به چند سخنرانی مقام معظم رهبری در روزهای پایانی سال ۹۴ و اوایل سال جاری، اظهار داشت: مسئله نفوذ یکی از برنامه‌های جدی استکبار است.

وی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ انقلاب‌های صورت گرفته در دنیا متوجه هیجان اولیه می‌شویم، افزود: با گذشت مدت‌زمانی از پیروزی انقلاب‌ها، با توطئه و طرح‌ریزی دشمنان انقلاب‌ها می‌میرند و از مسیر اولیه خود منحرف می‌شوند.

به گزارش اختصاصی میلادلارستان امام‌جمعه لارستان با هشدار نسبت به اینکه دشمنان با نفوذ در عمق انقلاب‌ها قدرت را به دست می‌گیرند و افکار عمومی را با ابزارهای مختلف به سمت‌وسوی منافع خود سوق می‌دهند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در یکی از دیدارها، دشمن به دنبال حفظ صورت و تغییر سیرت است.

وی با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: دشمنان با نفوذ در مسئولان در پی تغییر در محاسبات صحیح مسائل کشور برمی‌آیند که نتیجه آن قرار گرفتن فکر و اراده مسئولان در مسیر دلخواه دشمن است که در این حالت دیگر نیازی به دخالت مستقیم دشمن نیست و فرد مسئول بدون آنکه بداند همان تصمیمی را می‌گیرد که او می‌خواهد.

موسوی با توصیه به همگان برای تبعیت تمام‌قد از رهنمون‌های رهبری و دفاع مطلق از ولایت‌فقیه، افزود: رهبر معظم انقلاب با شناخت صحیحی که از وضعیت دنیا دارند، بیانات ایشان برای همگان فصل‌الخطاب و حجت است.

وی با بیان اینکه دشمن به سه روش در مردم یک جامعه نفوذ می‌کند، گفت: تغییر باورهای سیاسی مردم، تغییر و ایجاد شبهه در استقلال کشور، فراموش کردن خیانت‌های غرب سه راهکار دشمن برای نفوذ در ملت‌هاست.

امام‌جمعه لارستان با هشدار به اینکه دموکراسی غربی‌ها جوامع را به سمت شهوت‌رانی محض سوق می‌دهد، تصریح کرد: در تبلیغ و فیلم‌های رسانه‌های غربی از ابزار فساد و فحشا استفاده می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ جنایتی علیه ملت مظلوم ایران دریغ نکردند، یادآور شد: حمایت آمریکا و غرب از صدام ملعون در جنگ تحمیلی یکی از خیانت‌های بزرگ و فراموش‌ناشدنی است که باید جنایت‌های آنان را به فرزندان و نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

وی تأکید کرد: نباید قیافه خائنانه دشمنان برای ملت ما با بَزک جلوه داده شود و بصیرت مردم ایران اسلامی مانع فراموش‌شدن جنایت غربی‌ها می‌شود.

موسوی با استناد به بیانات رهبری معظم که راه مقابله با نفوذ دشمن تقویت بنیه درونی کشور در تمام ابعاد است، تصریح کرد: با تقویت کشور در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، دشمن جرئت تهدید و تحریم ما را نخواهد داشت.

وی با گرامیداشت ۲۰ فروردین‌ماه روز فناوری انرژی هسته‌ای، افزود: فناوری هسته‌ای تجلی شعار هیهات منا‌ الذله در عرصه هسته‌ای و صنایع مربوط به آن است.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به اینکه شعار هیهات منا‌ الذله از صدر اسلام تاکنون برای مسلمانان عزت به همراه داشته است، گفت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان با اتکا به این شعار به پیروزی دست یافتند که ثمره آن سربلندی حال حاضر ملت ما شد.

موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره سید اهل‌قلم شهید مرتضی آوینی، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید از افرادی مانند شهید آوینی و مرحوم سلحشور به‌عنوان پیشروان فعالیت‌های فرهنگی تجلیل به عمل آید و راهشان ادامه یابد تا در عرصه فرهنگ دشمن را ناکام بگذارند.

وی با تجلیل از مواضع شجاعانه سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌خاطر مصالح عالیه اسلام و ایجاد وحدت بین مسلمانان سکوت کرده‌اند اما مسئولان عربستان با مواضع اخیر نشان دادند که دچار سوءتفاهم شده‌اند.

امام‌جمعه لارستان در پایان از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و هلال‌احمر در ایام تعطیلات نوروز تقدیر و تشکر کرد و شهادت سه تن از نیروهای خدوم نیروی انتظامی در شهرستان کازرون و سقوط بالگرد هلال‌احمر و شهادت چند تن از نیروهای امداد و نجات را تسلیت گفت.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین