سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام‌های تبریک نامزدهای انتخاباتی به دکتر بروجردی

جمعی از کاندیداهای حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با صدور پیام تبریک جداگانه‌ای، پیروزی علاءالدین بروجردی را تبریک گفتند.   در ادامه این پیام‌ها را می‌خوانیم:  …

جمعی از کاندیداهای حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با صدور پیام تبریک جداگانه‌ای، پیروزی علاءالدین بروجردی را تبریک گفتند.

 

در ادامه این پیام‌ها را می‌خوانیم:

 

پیام «مهران عسکری»:

جناب آقای دکتر علا الدین بروجردی، منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما، انتخاب حضرتعالی را به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. امیدوارم با استفاده از توانمندی و تجارب حضرتعالی و بهره‌گیری از نیروهای شایسته، شاهد مجلسی قوی و کارآمد و تحقق مطالبات مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم باشیم.

 

پیام «علی‌اصغر بامداد»:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم از مردم عزیز و فهیم لارستان که در انتخابات یازدهم اسفندماه سنگ تمام گذاشتند و پای انقلاب و رهبرشان ماندند و حماسه ای دیگر را رقم زدند همچین تشکر از دوستانی که این مدت مزاحم‌شان شدیم و ما را مورد لطف و مرحمت خود قرار دادند و تبریک و تهنیت به منتخب مردم جناب آقای بروجردی.

امیدوارم که در عرصه خدمت به مردم موفق و موید باشند و بتوانند برای ما و مردم ما منشأ خیر و برکت و پیشرفت و توسعه باشند ان‌شاءالله.

به امید آبادی و آبادانی بیش از پیش لارستان عزیز و ایران اسلامی

 

پیام «علیرضا شاهرخیان»:

حمد و سپاس خداوند بزرگ، که ملت ایران را یاری فرمود تا در مقابل استکبار در آزمون این انتخابات نیز سربلند بیرون آید.

با عنایت به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت وحدت ملی اینجانب نیز شعار انسجام منطقه‌ای را انتخاب و مد نظر داشته و در این راستا پا به عرصه انتخابات نهادم.

منطقه بیرم کهن به عنوان یک خطه نقش آفرین همواره مورد احترام بوده و هست.

مشارکت حداکثری در این انتخابات با رای واحد و انسجام نزدیک به صد درصد از موهبت های الهی و مهمترین دستاورد این آوردگاه بود که بی نظیر بوده است. بی شک پیروز اصلی مردم آگاه بیرم هستند که به همه آنها تبریک می گویم.

ضمن بزرگداشت این عزم شکوهمند بر خود فرض می دانم در مقابل این همت و اراده کرنش نمایم و صمیمانه‌ترین مراتب سپاس و قدردانی به عمل آورم. همچنین از محبت، همراهی و تلاش تمامی افرادی که در حوزه انتخابیه ما را یاری نمودند به ویژه حجت الاسلام دکتر سید شکرالله زندوی تقدیر نمایم.

در پایان به نامزد منتخب جناب آقای علاء الدین بروجردی تبریک گفته و آرزوی توفیق دارم. اعلام می نمایم از هر گونه همکاری و تعامل برای توسعه حوزه انتخابیه دریغ نخواهم کرد و ارتباط خود با مردم فهیم را حفظ کرده و خدمتگزار آنها خواهم بود.

 

پیام تبریک «عسکرپور» به «بروجردی»

دکتر «محمود عسکرپور» که پیشتر درحمایت از «بروجردی» و اجماعِ انتخاباتی از نامزدی انتخابات کناره‌گیری کرد، درپی پیروزی «علاالدین بروجردی» پیام تبریکی منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید:

بسمه رب الشهدا والصدیقین

جناب آقای دکتر علاالدین بروجردی با احترام، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده اهمیت مشارکت سیاسی و اهمیت انتخابات برای مردم شریف لارستان بزرگ می‌باشد. این حضور مایه مباهات و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ضمن سپاسگزاری و قدردانی از مردم شریف و مسئولین دست اندر کار برگزاری انتخابات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و‌ جویم برای حضور مجدانه و پرشور در انتخابات، با توجه به تخصص و تجربه حضرتعالی در مدیریت کلان کشور، اطمینان دارم که با تلاش و کوشش شما و حمایت مردم، شاهد رشد و پیشرفت و رونق و آبادانی لارستان بزرگ در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

از خداوند متعال برای شما در این مسئولیت خطیر، توفیق روزافزون و سلامتی مسئلت داریم.

 

پیام تبریک «مقصودی» به «بروجردی»

«حبیب‌اله مقصودی» نامزد انتخابات روز گذشته مجلس شورای اسلامی درپی پیروزی «علاالدین بروجردی» پیام تبریکی منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید:

انتخاب شایسته دکتر علاالدین بروجردی را به عنوان نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ضمن سپاسگزاری از حضور پرشور مردم در انتخابات، امیدوارم با تلاش و کوشش شما و سایر منتخبان و حمایت مردم شاهد پیشرفت و آبادانی و رفاه ایران عزیزمان و حوزه‌ انتخاباتی خود باشیم.

از خداوند متعال برای شما سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت دارم. با تشکر

حبیب اله مقصودی/ کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیام‌های تبریک نامزدهای انتخاباتی به دکتر بروجردی”

  1. ناشناس گفت:

    با درود
    خوشبحال مردم لار به خاطر داشتن شخصیتی مثل دکتر بروجردی
    ما مردم بروجرد قدر ایشان را ندانستیم
    انشاله که سبب خیر و برکت برای همه ی مردم بویژه مردم لار باشند
    با سپاس آرش کردی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین