شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلید انتخابات ریاست‌جمهوری از نیمه دوم امسال زده می‌شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در ۶ماهه دوم سال ۹۵ به انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا ورود پیدا می‌کنیم که در آنجا وظیفه سنگینی به‌عهده استانداران، فرمانداران و…

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در ۶ماهه دوم سال ۹۵ به انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر و روستا ورود پیدا می‌کنیم که در آنجا وظیفه سنگینی به‌عهده استانداران، فرمانداران و بخشداران خواهد بود.

محمدحسین مقیمی  افزود: اگر استاندار، فرماندار و یا بخشداری نتواند در این راه درست حرکت کند طبیعی است که جابه‌جا می‌شود و میدان به افراد دیگری واگذار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ حزب و گروه سیاسی در کشور اظهار داشت: بیشتر این احزاب در بسیاری از استان‌های کشور شعبه دارند و در انتخابات امسال نیز فعالیت داشتند.

وی افزود: در دنیا تعداد احزاب محدود است ولی احزاب قوی‌تری شکل گرفته اما در کشور ایران تعداد بالاست ولی احزاب خیلی گسترده و قوی نیستند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ سؤالی مبنی بر زمان‌بر بودن تأیید صلاحیت‌های افرادی که قرار است حزب تشکیل دهند عنوان کرد: بر‌اساس قانون کسانی که می‌خواهند حزب تشکیل دهند باید صلاحیتشان توسط دستگاه‌های امنیتی تأیید شود بنابراین کسی نباید انتظار داشته باشد بدون تأییدیه مجوز صادر شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین