جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان خواستار شد

بازاریان لارستان را به مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان

امام جمعه لارستان خطاب با تأکید به مردم و مسئولان برای مصرف کالاهای تولید شده در شهرستان لارستان، گفت: با همت و درایت کسبه، تجار و بازاریان می توان با برنامه ریزی شهرستان لارستان را به عنوان مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کرد.

امام جمعه لارستان خطاب با تأکید به مردم و مسئولان برای مصرف کالاهای تولید شده در شهرستان لارستان، گفت: با همت و درایت کسبه، تجار و بازاریان می توان با برنامه ریزی شهرستان لارستان را به عنوان مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک اعیاد شعبانیه و با برشمردن فضائل ماههای رجب، شعبان و رمضان، اظهار داشت: این ماهها فرصت مناسبی برای پیشه کردن تقوا و طلب مغفرت است.

وی با اشاره به بخشی از اذکار دعای ماه شعبان، افزود: هرکس از اهل بیت جلو بیافتد یا عقب بماند، گمراه می شود و تنها کسانی به رستگاری دست می یابند که جا پای اهل بیت بگذارد و در مسیر آن بزرگان حرکت کند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه راه و منش ائمه معصومین(ع) از افراط و تفریط بدور است، تصریح کرد: مناجات شعبانیه از ادعیه هایی است که همه اهل بیت(ع) بر آن توجه ویژه داشتند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز واقعه تاریخی لغو امتیاز تنباکو به فرمان آیت الله میرزای شیرازی، ادامه داد: با یک فتوای علما و فقهای دین کمر استعمار شکسته شد که این نشان از اهمیت جایگاه مرجعیت است.

وی بیان کرد: یک عالم بصیر و زمان شناس از یک طرف می تواند مدافع دنیا و آخرت مردم جامعه باشد و هم مقابل ظلم و استکبار بایستد و به همین دلیل همه تلاش دشمنان این است که جایگاه مرجعیت و علما و ولی زمین را سست کند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اتمام انتخابات مجلس شورای اسلامی و ابراز خرسندی از حضور بیش از ۶۰ درصد مردم ایران در پای صندوق های رأی، افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن است.

وی خطاب به منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: رقابت ها پایان یافته است و اکنون آغاز رفاقت ها و تلاش برای حل مشکل مردمی است که با شکیبایی در برابر سختی ها در راه حفظ ارزش های خود مقاومت کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه رسیدگی به مشکلات مردم را از وظائف اصلی نمایندگان در دور جدید مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: عمل به اقتصاد مقاومتی می تواند مشکلات اقتصادی را رفع و خنثی کند.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت ۱۹ اردیبهشت ماه سالروز سفر پر خیر و برکت امام خامنه ای در سال ۱۳۸۷ به منطقه لارستان، ادامه داد: این سفر در تاریخ لارستان برای همیشه ثبت خواهد شد.

امام جمعه لارستان با اشاره به درخواست های مکرر جوانان و گلایه آنان از نبود شغل و رشد بیکاری در شهرستان لارستان، تصریح کرد: برای رفع مشکل بیکاری می بایست علاوه بر برنامه ریزی کلان در سطح ملی، در سطح شهرستان لارستان نیز راهکاری برای ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه گذاری ها پیدا شود.

وی با تأکید به مردم و مسئولان برای مصرف کالاهای تولید شده در شهرستان لارستان مبادرت داشته باشند، افزود: ادارات و عمده فروشان نباید کالاهایی که در داخل لارستان تولید می شود، از خارج از شهرستان خریداری کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سابقه درخشان مردم لارستان در داد و ستد و تجارت، گفت: می توان با همت و درایت کسبه، تجار و بازاریان با برنامه ریزی شهرستان لارستان را به عنوان مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کنند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازاریان لارستان را به مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کنند”

  1. ... گفت:

    یه سر به درگهان و قشم و کیش و بندر عباس و گچین و …..صدها بندر جنوب سر بزنید تا ببینید اونا تجارت میکنن یا ما؟
    مشتریان امروز مغازه ها و صنایع لار فقط اهالی شهر جدید هستند و شهر قدیم نه کمتر نه بیشتر.
    دیگر مناطق لارستان بزرگ که خودشون مستقل هستند و اصناف و … دارند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین