جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد:

مشارکت ۲۷۰ میلیارد ریالی خیران در ساخت بیمارستان جدید اوز

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: یک باب بیمارستان جدید با ۱۰۰ تخت در شهر اوز با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته می‌شود.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: یک باب بیمارستان جدید با ۱۰۰ تخت در شهر اوز با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته می‌شود.

رامین اقتداری در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: یک باب بیمارستان جدید با ۱۰۰ تخت در شهر اوز با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته می شود.

وی افزود: بخش زایشگاه بیمارستان شهر بیرم در حال ساخت است و بخش های اورژانس، جراحی و داخلی این بیمارستان نیز به بهره برداری رسیده است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه بخش جراحی بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار با مساحت ۴۵۰ مترمربع در حال بازسازی است و ۳۳۰ مترمربع به فضای کنونی به این بخش اضافه خواهد شد، تصریح کرد: کار بازسازی این قسمت از بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در حال انجام است.

اقتداری با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی هاشمی زاده با مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ متر زیربنا در حال ساخت است، خاطر نشان کرد: تا مرحله سخت کاری این پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط خیرین و ۳۸۰ میلیون تومان تأسیسات این بنا از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است و بودجه مابقی مراحل اتمام این پروژه از محل اعتبارات دولتی بالغ بر ۳ میلیارد تومان تکمیل و ساخته می شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مشارکت ۲۷۰ میلیارد ریالی خیران در ساخت بیمارستان جدید اوز”

  1. لاری گفت:

    افربن. بر. همشهریان. اوزی. کارتان. درست است. ما. لارستانیها. به. مردم. اوز. افتخار. می. کنیم. این. بیمارستان. که به دست. خیران. اوزی. ساخته. می. شود. به. نفع. همه. مردم. منطقه. است. لاریها. باید. از. ارتقای. اوز. حمایت. کنند. به. نفع. لارستان. بزرگ. در اینده. است. چون. اوزیها. همه. جا. برای. ارتقای. لارستان. بزرگ. با. همراه. هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین