دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار استاندار فارس با هیئت هلندی و حسرت همیشگی ما…

استاندار فارس در دیدار وزیر اقتصاد، انرژی و کشاورزی هلند (در چند روز گذشته) طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به کمبود آب، یکی از مهمترین برنامه ای استان، کشت…

استاندار فارس در دیدار وزیر اقتصاد، انرژی و کشاورزی هلند (در چند روز گذشته) طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به کمبود آب، یکی از مهمترین برنامه ای استان، کشت های گلخانه ای می باشد که کشور هلند نیز در این حوزه تجربه گران سنگی را دارد و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

مهندس افشانی افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در این استان و شرایط پیش آمده پس از برجام، فارس آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی اعم از باغی، دامی و زراعی را دارد. وی گفت: در زمینه اصلاح بذر و بهره مندی از تکنولوژی های نوین خصوصاً در زمینه انتقال تکنولوژی و فناوری در زمینه کشاورزی آماده هرگونه همکاری هستیم. استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر کشاورزی در زمینه گیاهان داروئی نیز استان فارس بسیار غنی بوده و اگر سرمایه گذاران هلندی در این زمینه نیز علاقمند به سرمایه گذاری باشند شرایط فراهم است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، افشانی گفت: با توجه به اینکه جنوب استان فارس در مجاورت دریا قرار دارد، هم از طریق دریا و هم از طریق فرودگاه شیراز امکان هرگونه مبادلات تجاری و اقتصادی سهل و آسان است.

میلادلارستان: طی ماه های اخیر و در فضای پسابرجام گروه های مختلف از کشورهای مختلف جهت رصد پتانسیل های مختلف ایران و نیز ایجاد بسترهای سرمایه گذاری وارد کشورمان شده و از این حیث استان فارس نیز بی نصیب نبوده است.

اما چه خوب است که بتوان از این پتانسیل در منطقه نیز بهره گرفت.بارها این مسائل مطرح شده که از پتانسیل وجود دفتر نمایندگی وزارت خارجه، فرودگاه بین المللی، جاده های نزدیک به دریا، شهرک های کشاورزی و نیز پتانسیل کشت محصولات گیاهی و دارویی در منطقه و هزاران موارد دیگر می توان جهت معرفی به سرمایه گذاران و نیز تشکیل تیم های کنسرسیوم سرمایه گذاری داخلی و خارجی بهره برد.اما …..

از سوی دیگر تغییر نگرش مدیر استانی نیز می تواند با تلاش و پیگیری تیم های شهرستانی صورت پذیرد. بی شک اگر پتانسیل مختلف در لارستان بزرگ وجود داشته باشد ولی پیگیری جهت معرفی آنها انجام نگیرد بی شک مدیران استانی نیز گامی در راستانی شناخت آن و معرفی آنها به تیم های سرمایه گذار داخلی وخارجی برنمی دارند. این کلام قرآن است که سرنوشتمان را خودمان می توانیم عوض کنیم. “ان ا… لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم”

آیا سرنوشت ما محکوم به شکست است؟!!

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “دیدار استاندار فارس با هیئت هلندی و حسرت همیشگی ما…”

  1. m گفت:

    بابا یا به فکر استقلال باشید و تصمیمات مستقل از استان بگیرید یا شانستون با هرمزگان امتحان کنید

  2. لاری گفت:

    همین. استکه. دیگران. نماینده. همسو. با. استاندار. ومسولین. رده. اول. کشوری. ه. مجلس. می فرستند. وطبعا. در جریان. کارهای. استان. بیشتر. قرار. دارند ولی. ما. لارستانیها. از. قافله. عقب. هستیم. نماینده. ما. باید. با. استانداری. ومجمع. نمایندگان. فارس. که. عموما. اصلاح. طلب. هستند. همگام. شود

  3. ... گفت:

    بدبختی ما لاری ها اینه که لارستانی ها رو لاری نمیدونیم. و لاری ندونستن بخش هامون رو توی همین انتخابات ثابت کردیم و برامون فقط مهم این بود که لاری بشه نماینده نه لارستانی!
    دودشم رفت توچشم خودمون.
    چه اشکال داره لاری نباشه ولی همسو با دولت باشه و عمران و توسعه بیاره؟
    از قدیم گفتن چاه نکن بهر کسی ….اول خودت دوم کسی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین