یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
برای نخستین بار در بین شهرستان های فارس صورت می گیرد:

برگزاری کارگاه آموزشی گویندگی و مجری گری در لارستان

میلاد لارستان: مسئول دفترخبری لارستان از برگزاری کارگاه آموزشی گویندگی و مجری گری برای نخستین بار در بین شهرستان های استان فارس در لارستان خبر داد.

مسئول دفترخبری لارستان از برگزاری کارگاه آموزشی گویندگی و مجری گری برای نخستین بار در بین شهرستان های استان فارس در لارستان خبر داد.

محمد اثنی عشری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه یک دوره گویندگی و مجری گری برای اولین بار در در بین شهرستان های استان فارس در لارستان برگزار می شود، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی توسط باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیماي مرکز فارس با همکاری دفترخبری لارستان و انجمن گويندگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لارستان برپا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کلاسها را تشویق و تقویت قدرت فن گویندگی و مجری گری علاقمندان به این رشته هنری در لارستان برشمرد و افزود: این رشته به دلیل جذاب بودن، علاقمندان زیادی دارد.

مسئول دفترخبری لارستان با اشاره به اینکه کلاسها به صورت ویژه و فشرده در دو روز آموزشي برگزار می شود، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با حضور امير همايون يزدان پور استاد پيشكسوت گويندگي و مجري توانمند که دارای ۵۱ سال سابقه در صدا و سيما است، برگزار خواهد شد.

اثنی عشری با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت نام در این کلاسها می توانند به دفتر خبري لارستان واقع در شهرجديد، ميدان امام رضا(ع) مراجعه کنند، خاطر نشان کرد: علاقه مندان مي توانند براي كسب اطلاع بيشتر با شماره  ٠٩٣٩٧٨١٢٠٣٠ تماس حاصل فرمايند.

وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی در کارگاه آموزشی گویندگی و مجری گری لارستان تا روز پنجشنبه ٣٠ ارديبهشت ماه خواهد بود، ادامه داد: به دلیل پذیرش محدود از شرکت کنندگان تقاضا می شود کار نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مسئول دفترخبری لارستان با اشاره به اینکه این کلاسها در هفته اول خرداد ماه به صورت دو روز فشرده صبح و بعدازظهر در تالار استاد جمالی خانه فرهنگ لارستان برگزار می شود، افزود: در پایان کلاسها پس از طی آزمون تئوري و عملي از شرکت کنندگان از سوی باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سيما فارس مدرک گویندگی و مجری گری تعلق می گیرد.

وی در پایان، اضافه کرد: برای شرکت در این کلاسها محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین